poniedziałek, 3 grudnia 2012

Anna Starmach zatańczy !

Nie dawno podaliśmy , że w naszym programie wystąpi Marzena Kipiel-Sztuka , teraz producent potwierdził drugą gwiazdę programu "Dancing With The Stars I" , a będzie to jurorka mastrechefa  Anna Starmach.


Anna : Kiedy zadzwonił do mnie telefon , byłam w szoku ,  że zaproszono mnie do tego programu. Na początku nie chciałam , ale potem powiedziałam czemu nie. Ogólnie zdziwiło mnie to że dostałam taką propozycje, ponieważ jestem dopiero dzięki programowi "MasterChef" od pół roku rozpoznawana  i  już taka propozycja , fajnie to wygląda.

A wy cieszycie się ze Ania będzie w naszym show ? Jak myślicie jak sobie poradzi ? Kto z nią zatańczy? I według was lepiej gotuje czy lepiej będzie tańczyła ?

3 komentarze:

  1. Zajefajnie :) Kolejna faworytka. Czuję, że to będzie super show [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo powiedzmy, że może będzie moją faworytką. Lubię ją :) [Let's Dance]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej nie znam, więc nie będzie moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń