czwartek, 29 listopada 2012

Pierwsza uczestniczka ujawniona !

I edycja rozpocznie się prawdopodobnie w styczniu , dokładnego terminu jeszcze nie znamy. Już teraz trwa szukanie gwiazd , tancerzy , jurorów i prowadzących do programu. Jak na razie wiemy ze w I edycji wystąpi znana osoba z roli Halinki z serialu "Świat według Kiepskich" , a jest to Marzena Kipiel-Sztuka !


Marzena : Kiedy zadzwonił telefon pomyślałam ze to jakieś żarty. Na początku nie byłam chętna do tego programu , ale potem przyjaciele mnie namówili na ten program i postanowiłam wystąpić.

Jeszcze nie wiemy z kim wystąpi Marzena , ale już niedługo poznamy jej partnera i zaczną treningi. A już nie długo ujawnimy kolejnych uczestników I edycji.

3 komentarze:

  1. Noo, Marzena będzie moją faworytką, będę jej kibicował, żeby jej tańce nie były kiepskie ;) Czekam na kolejne info. [Let's Dance]

    OdpowiedzUsuń
  2. jeee!!!!!!! Moja faworytka i to bardzo mocna :) [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Marzenę, będzie moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń