czwartek, 25 kwietnia 2013

6 ODCINEK : PÓŁMETEK

Lektor : Na naszym parkiecie pozostało pięć par. Tydzień temu pożegnaliśmy Michalinę i Rafała. Dzisiejszy czas na odcinek, który będzie wielkim podsumowaniem poprzednich odcinków. Nasze pary powalczą dziś o miejsca w ćwierćfinale. Wolnych miejsc, jest tylko cztery, a chętnych jest aą pięć par! Kogo dziś pożegnamy? A kto zostanie ćwierćfinalistą tego dowiemy się dziś! Zapraszamy na odcinek!

"Tonight I'm Getting Over You" Carly Rae Jepsen

Katarzyna : Dobry wieczór!
Antoni : Witam państwa bardzo serdecznie!
Katarzyna : Naszym gościem dzisiejszego odcinka była Carly Rae Jepsen, która dzisiaj jeszcze wystąpi dla państwa.
Antoni : My już wracamy do naszego programu. A więc w naszym programie pozostało już tylko pięć par.
Katarzyna : Już za tydzień ćwierćfinał, a dziś obchodzimy półmetek zmagań naszych par.
Antoni : W ćwierćfinale są wolne cztery miejsca, a chętnych jest pięć.
Katarzyna : Dzisiejszego wieczoru, pożegnamy z jedną z par. A kogo nie zobaczymy za tydzień to oczywiście zadecydują państwo oraz nasi jurorzy.
Antoni : A oto i oni.

Lektor :
Edyta Herbuś

Michał Malitowski

Edyta Śliwińska

Adam Król

Antoni : Nasi jurorzy jak zawsze w pełnym składzie. Nie ma co już przedłużać. Poznajmy bohaterów odcinka.

Podkład : "Helele"
Lektor : Para numer 3 to kucharka i jurorka "MasterChef" Anna Starmach i jej partner Stefano Terrazzino.
Lektor : Para numer 5 to aktorka Marzena Kipiel-Sztuka i jej partner Krzysztof Hulboj.
Lektor : Para numer 7 to aktor Jakub Tolak i jego partnerka Blanka Winiarska.
Lektor : Para numer 8 to aktorka Marieta Żukowska i jej partner Robert Rowiński.
Lektor : Para numer 10 to aktorka Ilona Ostrowska i jej partner Łukasz Czarnecki.

Katarzyna : Oto nasza piękna piątka, która dotarła już do szóstego odcinka.
Antoni : Mamy dla widzów miłą niespodziankę. Po pięciu tańcach zobaczymy dziś wszystkie pieć par w wspólnym tańcu. A jaki to będzie? To już niespodzianka.
Katarzyna : A jako pierwsza na naszym parkiecie zatańczy Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.


Marzena i Krzysztof w programie zdobyli 159 punktów. Ich średnia to 32. W klasyfikacji par, para zajmują przedostatnie, czwarte miejsce.  Najlepszym tańcem konkursowym tej pary było paso doble oraz walc wiedeński, za który otrzymali 40 punktów. Najgorzej poszło im w rumbie, za która otrzymali jedynie 20 punktów. Para ta była pięć razy na podium, w tym odniosła trzy wygrane. W dogrywce, ani razu nie zobaczyliśmy tej pary.
Marzena : Półmetek za mną, a ja ciągle na podium i ciągle w grze :) Jest to dla mnie szok :) Dziękuję widzom za wszelkie głosy na nas.

American Smooth Quickstep zatańczy para numer 5 Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.
"Puttin' on the Ritz" Irving Berlin

Antoni : Marzena i Krzysztof! Wielkie brawa! Marzeno, jak ci się tańczyło u nas przez te odcinki co były?
Marzena : Tańczyło mi się bardzo fajnie. Cieszę się bardzo, ze zgodziłam się na udział w tym programie. Jest to świetna zabawa i fajny sport :) A program i tańce wspominam miło :) Głównie te czterdziestki :).
Antoni : To zobaczmy co na to nasi jurorzy. Edyta Herbuś.
Edyta H : Mi jest trudno uwierzyć, że to już półmetek :) Pamiętam jak zaczynałam tu pracę, a zaraz ją skończę :)  Co do waszego tańca to wyglądało bardzo ciekawie i dość poprawnie. Skoki i inne takie były wykonane świetnie, ale były malutkie błędy w krokach, za co będę musiała odjąć punkty.
Antoni : Michał, a co ty powiesz?
Michał : Mi też jest ciężko uwierzyć, ze to półmetek i zostało już tylko pięć par. Co do tańca, to liczyłem od was na więcej. Nie było zle, ale jesteście świetną parą i myślałem, że będzie kolejna czterdziestka, a tu dychy ode mnie nie będzie. Były błędy w krokach oraz gdzie nie gdzie były błędy techniczne. 
Antoni : To co? Zobaczmy punkty!

Edyta H :9
Michał : 8
Edyta Ś : 9
Adam : 9
 Razem : 33 punkty. 
Antoni : 33 punkty. Chyba nie jest zle jak na początek. Ja oczywiście wam już dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania na tą parę. A teraz Anna Starmach i Stefano Terrazzino.


Anna i Stefano w programie zdobyli 142 punkty. Ich średnia to 28. W klasyfikacji par, para zajmuje ostatnie miejsce. Najlepszym tańcem konkursowym tej pary był walc wiedeński, za którego otrzymali 36 punktów. Najgorzej poszło im w rumbie, za którą otrzymali 23 punkty. Para ta była raz na podium. W dogrywce para ta wystąpiła dwa razy.
Anna : Nigdy bym nie przepuszczała, ze dojdę do szóstego odcinka. Myślałam, że odpadnę w pierwszych odcinkach, a tu takie miłe zaskoczenie.

Salsę zatańczy para numer 3 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.

Katarzyna : Anna i Stefano! Wielkie Brawa! Anno, jak wspominasz dotychczasowe odcinki?
Anna : Wspominam te odcinki dobrze, mimo iż byłam dwa razy o krok do odpadki. Ja się cieszę, ze dotarłam do dzisiejszego odcinka, ponieważ nie jestem znaną postacią jak inni.
Katarzyna : Adam jaki dasz komentarz do tańca?
Adam : 50% tego tańca była po za rytmem. A tak to nie mam zastrzeżeń co do tańca, oprócz tego rytmu. Bardzo dużo zespół on wam taniec.
Katarzyna : Może Edyta powie lepiej. Edyta Śwliwińska.
Edyta Ś : Ten brak rytmu można było zobaczyć gołym okiem, nawet jak się ktoś nie zna na tańcu. Ja się cieszę z tego, że Anna w tym tańcu była luzowana, bo zawsze jest spięta, a tu niespodzianka.
Katarzyna : Zobaczmy punkty.

Edyta H : 6
Michał : 5
Edyta Ś : Na zachętę 8
Adam : 6
 Razem : 25 punkty.

Katarzyna : 25 punktów. Jak na półmetek nie jest to za wiele punktów. Ja wam oczywiście dziękuję, a widzów zapraszam do głosowania na parę z numerem 3. A teraz czas na Ilonę Ostrowska i Łukasza Czarneckiego.


Ilona i Łukasz w programie zdobyli 168 punktów. ich średnia to 34. W klasyfikacji par, para zajmuje trzecie miejsce. Najlepszym tańcem konkursowym tej pary było tango, za które otrzymali 38 punktów. Najgorzej poszło im w sambie, za którą zdobyli 30 punktów. Para ta była dwa razy na podium. W dogrywce para ta wystąpiła dwa razy.
Ilona : Dotrwanie do półmetku to cud :) Wiele osób chciało by być tu gdzie teraz jestem. 

American Smooth Walc angielski zatańczy para numer 10 Ilona Ostrowska i Łukasz Czarnecki.
"Sunrise, Sunset" Jerry Bock & Sheldon Harnick

Antoni : Ilona i Łukasz! Wielkie Brawa! Ilono, za tydzień ćwierćfinał, dziś półmetek. Czy cieszysz się, że doszłaś tak daleko?
Ilona : Jasne, że tak :) Nie spodziewałam się, ze tak daleko zajdę. A jak byłam w pierwszej dogrywce to myślałam, że odpadnę.
Antoni : To poprośmy o komentarz, może Edytę Herbuś. 
Edyta H : Ilono, Łukaszu ten taniec co był przyjemność dla mojego oka. Tańczyliście świetnie i na bardzo wysokim poziomie. Jak dla mnie wszystko odpowiadało mi w tym tańcu.
Antoni : Adam.
Adam : Nie mam co po narzekać, bo taniec był naprawdę bardzo dobry.  Kroki, figury, podnoszenia były wykonane poprawnie. Figury nie należą do łatwych. Jak dla mnie to było świetnie.
Antoni : To spójrzmy na punkty.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Antoni : 40 punktów! Gratuluje! Jak widać taniec był bardzo dobry. Wam oczywiście już dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania na tą parę. A na parkiecie teraz wystąpi Jakub Tolak i Blanka Winiarska.


Jakub i Blanka w programie zdobyli 183 punkty. Ich średnia to 37. W klasyfikacji par, para zajmuje pierwsze miejsce. Najlepszym tańcem konkursowym tej pary było paso doble i walc wiedeński, za które otrzymali 40 punktów. Najgorzej poszło im w jivie, za którego otrzymali 33 punkty. Para ta była dwa razy na podium, w tym jedno zwycięstwo. W dogrywce , ani razu nie zobaczyliśmy tej pary.
 Jakub : Dopiero teraz zdałem sobie sprawę, że jest to już półmetek i że jestem jedynym mężczyzną w programie.

Salsę zatańczy para numer 7 Jakub Tolak i Blanka Winiarska.
"Mambo Gozon" Tito Puente

Katarzyna : Jakub i Blanka! Wielkie Brawa! Jakub, to już półmetek, który taniec Ci sie najlepiej tańczyło?
Jakub : Oj to dość trudne pytanie. Każdy taniec był dla mnie super. Ale chyba najbardziej mi się podobał klimat Paso doble.
Katarzyna : Komentarz do tego tańca da może Michał.
Michał : Mi ten taniec jak najbardziej odpowiadał mimo dwóch błędów w krokach. Błędy były malutkie i nie za bardzo rzucały się w oczy, ale były. Inne rzeczy oczywiście były świetnie rozplanowane i było bardzo ciekawie.
Katarzyna : Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Oj tam Michał, zawsze się czepia. Michał trzeba trochę odpuścić, a nie ciągle narzekać. Jak dla mnie super. 
Michał : Przepraszam, że się wtrącę ale na konkursie tańca nikt by nie odpuścił. 
Edyta Ś : Oj tam, ale to nie jest jakiś duży konkurs.
Katarzyna : My może zobaczmy punkty bo zaraz wywoła się mała kłótnia wśród jurorów.
 
Edyta H : 10
Michał : 9
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 39 punkty.

Katarzyna : 39 punktów! Gratulacje! Brakowało jednego punktu do waszej kolejnej czterdziestki. No nic chyba nie jest zle. Ja wam oczywiście dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania na tą parę. A teraz czas na ostatni występ. A będzie Marieta Żukowska i Robert Rowiński.


Marieta i Robert w programie zdobyli 173 punkty. Ich średnia to 35. W klasyfikacji par, para zajmuje drugie miejsce. Najlepszym tańcem konkursowym tej pary były foxtrot, za którego zdobyli 39 punktów. Najgorzej poszło im w sambie, za która otrzymali 31 punktów. Para ta była trzy razy na podium, w tym raz zwyciężyła. W dogrywce , ani razu nie zobaczyliśmy tej pary.
Marieta : Drugie miejsce w punktach :) No nie zle :) Sukces duży. Szkoda, tylko że nie zdobyliśmy ani jednej czterdziestki, ale w tym odcinku to nadrobimy :0.

 American Smooth Quickstep zatańczy para numer 8 Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
"The Dirty Boogie" The Brian Setzer Orchestra

Antoni : Marieta i Robert! Wielkie Brawa! Marieto, to pierwszego miejsca w punktach tracicie 10 punktów. Czy zamierzacie to odrobić?
Marieta : Oczywiście, że zamierzamy to odrobić :) Być pierwszym w tej klasyfikacji to jest zaszczyt i wielkie wyróżnienie. Gratulujemy Kubie i Blance, którzy są liderami. Kuba z Blanką bardzo zasługują na pierwsze miejsce i to widać po ich tańcach. Będą godnymi rywalami :).
Antoni : To wasz występ skomentuje Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Co ja mogę powiedzieć. Na tym etapie są same dobre pary. Co do waszego tańca to wy mnie nie zaskoczyliście, bo się domyślałam, że będzie dobrze i było. Jak dla mnie bardzo poprawny taniec.
Antoni : Michał.
Michał : Ja podpisuje się pod komentarz Edyty. Są same świetne pary, a co do tańca to uważam, że to było cudo i to było na miano dzisiejszego odcinka.
Antoni : Wiem, że jesteście już ciekawi punktów. Więc nie ma co przedłużać. Poprośmy o punkty.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Antoni : 40 punktów! Wielkie Gratulacje! Druga czterdziestka dzisiaj. Ja wam już dziękuję. A widzów zapraszam do głosowania na Mariete i Roberta. My zobaczmy ranking jurorów.


Katarzyna : Najwięcej punktów zdobyła dzisiaj Ilona i Łukasz oraz Marieta i Robert. Obie pary mają po 40 punkty. Trzecie miejsce i jeden punkt mniej ma Jakub z Blanką. A ostatnie miejsce należy do Anny i Stefana, którzy zdobyli dziś zaledwie 25 punktów. A teraz nasza niespodzianka. Czyli wspólny taniec par, który także będzie oceniany. Ale tym razem jurorzy rozdadzą 5,4,3,2 i 1 punkt. A więc zobaczmy w naszym materiale jak wyglądały przygotowania. 

== Filmik ==

Ilona : Ten walc wiedeński jest bardzo wyczerpujący, ale fajnie nam się pracuje w grupie :).
Marzena : Wszyscy ten wspólny taniec traktujemy jako zabawę i bardziej zapoznanie się ze sobą. Każdy daje z siebie wszystko, bo chce aby jak najlepiej to wyszło. 
Jakub : Takie treningi bardzo się różnią od tych normalnych. W grupie pracuje się lepiej i bardziej chce się z siebie dać wszystko. 
Marieta : Jestem już bardzo zmęczona, ale nie poddaje się :) Jest to świetna zabawa i fajnie się razem dogadujemy.
Anna : Wszystko jak na razie gra. Ale boje się co będzie w odcinku. Mam nadzieję, że też będziemy tak fajnie się bawić.
Wszyscy razem : "Taniec to nasza pasja!"

"One and Only" Adele

Katarzyna : Wielkie Brawa dla nich! To nasze pary dzisiejszego odcinka! 
Antoni : Wysłuchajmy naszych jurorów. Edyta Herbuś.
Edyta H : Co aj mogę powiedzieć :) Jak dla mnie wszyscy byliście świetni i ciężko było zobaczyć w grupie czy popełniacie błędy. Dla mnie najlepszy w tym tańcu był Jakub z Blanką oraz Marieta z Robertem.
Katarzyna : A co ty sądzisz Michale, o tym występie ?
Michał : Ja tam widziałem drobne błędy, ale i tak sądzę że jest to dobry taniec i bardzo fajnie pracujecie w grupie. Oznaczyć w tym tańcu chce Marietę i Roberta, Jakuba i Blankę oraz Ilonę i Łukasza.
Antoni : Edyto, a Ci kto najbardziej się podobał. 
Edyta Ś : Wszyscy :) Ja nie będę wymieniała kto tu najlepiej se radził, a kto najgorzej, bo to miał być taniec dla zabawy. A ocenianie to jest przy okazji. Jak dla mnie taniec był super.
Katarzyna : I Adam.
Adam : Wszystkie pięć par spisało się dobrze, ale najbardziej chce wyróżnić Mariete i Roberta oraz Jakuba i Blankę.
Antoni : Michale poproszę o punkty jurorskie.
Michał : To może zaczniemy od ostatniego miejsca. Jeden punkt od nas dostaje Anna i Stefano.
Katarzyna : Anna, Stefano wielkie Brawa!
Michał : 2 punkty dostaje od nas Marzena i Krzysztof.
Antoni : Wielkie Brawa!
Michał : 3 punkty zgarnia od nas Ilona i Łukasz.
Katarzyna : Brawo!
Michał : 4 punkty otrzymuje Jakub i Blanka. A najlepiej w grupowym tańcu poradziła sobie Marieta i Robert i do nich trafia nasza piątka.
Antoni : Wielkie Brawa dla nich! Dziękujemy wam za ten taniec. My zobaczmy tabele punktów po wspólnym tańcu.


Katarzyna : Sytuacja się nie co zmieniła po wspólnym tańcu. Na pierwszym miejscu jest Marieta i Robert z sumą 45 punktów. Drugie miejsce ma Ilona i Łukasz, którzy spadli z pierwszego miejsca na drugie. Z trzeciego na drugie też wszedł Jakub z Blanką. Ostatnie miejsce nadal zajmuje Anna i Stefano. Państwo macie jeszcze czas na głosowanie. Jeżeli nie wiecie na kogo to zobaczcie skrót występów.

== Skrót występów ==

Antoni : To już wszystkie nasze tańce. Państwo macie jeszcze trzy minuty na głosowanie, teraz przerwa, a po przerwie występ Carly Rae Jepsen oraz wyniki. Wracamy po przerwie.

== Reklama ==


Katarzyna : Witamy po przerwie. Już za moment poznamy wyniki, ale za nim to nastąpi, na scenie zobaczymy Carly Rae Jepsen w utworze "Call Me Maybe".

"Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen

Antoni : Wielkie Brawa! Co za występ. Jak dla mnie bomba.
Katarzyna : No dobrze wracamy już do programu.
Antoni : My już mamy wyniki, a na werdykt czekają : Ilona i Łukasz, Marieta i Robert, Jakub i Blanka, Marzena i Krzysztof oraz Anna i Stefano.
Katarzyna : Najwięcej punktów u jurorów i widzów zdobyła para . . . Marieta i Robert!!!
Antoni : Nie co dalej, za pierwszym miejscem jest . . . Marzena i Krzysztof!!   
Katarzyna : Ostatnim bezpiecznym miejscem jest miejsce trzecie i trafia ono do . . . Ilony i Łukasza! 
Antoni : Jakub i Blanka oraz Anna i Stefano. To nasi zagrożeni. Jakub, co powiesz?


Jakub : Jest to dla nas małe zaskoczenie. Byliśmy na drugim miejscu u jurorów i się nie spodziewaliśmy. Oczywiście jeżeli chcą państwo nas to głosujcie.
Katarzyna : Anno, po raz kolejny dogrywka. Co ty na to?

  
Anna : Szczerze to słuszna decyzja. Byliśmy dziś najgorsi i najbardziej zasługiwaliśmy na dogrywkę. Jeżeli chcą państwo nas to głosujcie, miejmy nadzieję że pojdzie nam tak dobrze jak w poprzednich dogrywkach.  

Dogrywka już jutro (26 kwietnia 2013)  

Wyniki Głosowania :




Antoni : Linie właśnie zostają otwarte. A jako pierwszy zaprezentuje się nam Anna Starmach i Stefano Terrazzino. 


Salsę zatańczy para numer 3 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
 
Katarzyna : Jeżeli podobał wam się ten taniec to głosujcie. A teraz na naszym parkiecie Jakub Tolak i Blanka Winiarska.
 
 
Salsę zatańczy para numer 7 Jakub Tolak i Blanka Winiarska.
"Mambo Gozon" Tito Puente
 
Katarzyna : Jakub i Blanka! Wielkie Brawa! Właśnie zakończyliśmy głosowanie. Więc w takim razie poprośmy o wirtualna mapę Polski. 
Antoni : Województwa Zachodnio-Pomorskie i Pomorskie w ćwierćfinale chcą widzieć . . . Anne i Stefana!
Katarzyna : Województwo Warmińsko-Mazurskie i Podlasie jest za . . . Anną i Stefanem!
Antoni : Lubuskie, Wielkopolskie oraz Kujawsko-Pomorskie więcej głosów oddali na . . . Annę i Stefano!
Katarzyna : 3:0 dla Anny i Stefano. Przegrać już nie przegracie, ale może być remis. Zobaczmy województwo Mazowieckie i Lubelskie. Te województwa są za . . . Jakubem i Blanką!
Antoni : Województwa Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie było za . . . Jakubem i Blanką!
Katarzyna : 3:2 dla Anny i Stefana. Bardzo ciekawie nam się zrobiło. Zobaczmy ostatnie województwa. A są to Małopolskie, Świętokrzyskie i Podkarpackie. Te województwa więcej głosów oddali na . . . Annę i Stefano!
Antoni : Anno, Stefano! Przechodzicie do ćwierćfinale. Jakub, Blanko jest nam szok, że odpadacie, bo było dzisiaj podsumowanie i w nim byliście najlepsi. Jakub, co powiesz?


Jakub : Jak to się mówi pierwsi będą ostatnimi i tak dziś wyszło. Ja osobiście nie spodziewałem się odpadki i już myślałem o ćwierćfinale, widocznie się rozpędziłem. Chciałem jeszcze potańczyć bo fajnie było i szkoda, że to już koniec. Nie wiedziałem, że taniec to taka fajna rzecz. Teraz jak bym dostał zaproszenie to bym się nie wahał i bym przyjął propozycje. No dobrze czas na podziękowania.
A więc dziękuję znajomym za wsparcie w programie. Dziękuję ekipie, za świetne przygotowania. Dziękuję jurorom za wysokie punkty. Dziękuje też prowadzącym, którzy prezentowali nas. Składam podziękowania producentowi za zaproszenie. Uważam, że ten program jest świetny. Dziękuję też Blance, za naukę tańca i dziękuję wam drodzy widzowie, za wszystkie głosy.
Katarzyna : Jakub, ale się rozgadałeś. Teraz kolej Blanki.
Blanka : Jakub już powiedział to co ja chciałam.  Ja muszę stwierdzić, że jest to niezły ból odpaść przed ćwierćfinałem. W duszy wierzyło się, że uda się przejść, a tu dogrywka i odpadka. Ja oczywiście dziękuję znajomym, jurorom, prowadzącym za dodawanie nam skrzydeł. Dziękuję producentowi za zaproszenie. Dziękuję widzom za głosy i dla Jakuba. Kuba jesteś świetnym partnerem i mam nadzieję, że wykorzystasz te nauki tańca do czegoś :).
Antoni : Na zakończenie programu dostajecie od nas tygodniową wycieczkę do Barcelony. My wam już dziękujemy. A za tydzień kolejne zmagania par w różnych tańcach. Na dziś to wszystko. Do zobaczenia!
Katarzyna : Papa!

Wyniki Głosowania :


Tabela odcinka :

10 komentarzy:

  1. Bardzo zaskakujący odcinek. Nie wiem co powiedzieć, bo było tyle emocji co niemiara. Zaskoczyłeś mnie, gratuluję. Super pomysł na wspólny taniec, ale moim faworytom poszło w nim średnio, ale ogółem poszło im nawet dobrze. Muzyka fajna, dwie zasłużone czterdziestki. Dobrze, że w dogrywce znalazły się te pary, bo Kubę najmniej lubię, a Anna zatańczyła najgorzej. Będę głosował jednak na Anię, chociaż szkoda mi bd Kuby, bo jest jedynym facetem i najlepiej tańczy. Albo wiesz co? Oddam głos na Kubę, spojrzę na taniec i na to, że jest jednak lepszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny odcinek. Fajne podsumowania gwiazd, nie spodziewałem się, że dotąd Ania uzyskała najmniej punktów od jurorów. Poziom tańców bardzo wysoki, no może jedna, dwie pary się nie popisały. Podium mi się bardzo podoba, wręcz wymarzone. Czekałem na ten moment, kiedy Kuba będzie w dogrywce. Mimo że dobrze tańczy, to jednak wolę oglądac w dalszych odcinkach Anię [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek, czytałam z dużym zaciekawieniem. Poziom już jest na prawdę wysoki, dwie pary zdobyły 40 pkt w tym jedna moja faworytka - Marieta i jeszcze do tego pierwsze miejsce, super. Marzena na drugim miejscu, również bardzo dobrze jest. W dogrywce jest Ania która jest mi obojętna i Kuba którego bardzo nie lubię. Mimo że to on tańczy lepiej, ale to że tak go nie lubię nie pozwala mi na niego zagłosować. Czekam na dogrywkę, ciekawe jakie będą wyniki. [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko idą te odcinki i już mamy półmetek! Nie wierzę! Wysoki poziom par tańczących w programie! Fajne tematy tańca, aż dwie pary 40pkt. Czyli walka o ćwierćfinał. Cieszę się, że Marieta, Ilona i Marzena będą dalej, bo zasługują. Ani i Kuby jest mi szkoda, bo też są moimi faworytami. Musiałem wybrać jedną parę, ale drugiej i tak będę żałował... No to ciekawe, kto odpadnie teraz. Czekam na wyniki! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odcinek, cieszę się, że nadal kontynuujesz program. Poziom robi się wysoki, tylko świetne pary zostały w programie i nie mam pojęcia kto może wygrać. Tańce fajne no i jedna faworytka komplet punktów zdobyła nawet. Dogrywka szokująca, nie mam pojęcia kogo wybrać, ale jakoś dokonam wyboru. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten odcinek, trochę szkoda mi Ani i Stefano bo przecież chyba aż tak źle nie zatańczyli. Liczę że to oni przejdą dalej [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że Ania przeszła dalej, Kuba wreszcie odpadł. Chociaż przyznam że tańczył świetnie. Czekam na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Anna jest dalej z nami, ale szkoda mi trochę Kuby, mimo to cieszę się :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na poziom tańca to Kuba powinien przejść, ale była siła wyższa - wolę Anię. Szkoda mi Kuby ale nie będę rozpaczał. Czekam na kolejny odcinek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuba dobrze tańczył, więc szkoda go. Ale lubię Annę i cieszę się, że przeszła :D

    OdpowiedzUsuń