sobota, 2 marca 2013

3 ODCINEK

Lektor : Pierwsze koty za płoty! Teraz rozpoczęła się już prawdziwa walka! Na naszym parkiecie zobaczymy dziś osiem par, które powalczą o zwycięstwo w naszym programie. Kto okaże się najlepszy? A kto odpadnie? Tego dowiemy się w dzisiejszym odcinku!

>> CZOŁÓWKA <<

 Edyta Górniak

Katarzyna : Dobry Wieczór !
Antoni : Witam !
Katarzyna : Na naszej scenie pojawiła się Edyta Górniak z nowym hitem. 
Antoni : Edyta zrobiła nam wielkie show. Bardzo dziękujemy za jej występ. My powróćmy do naszego programu. 
Katarzyna : W naszym programie pozostało osiem par, które walczą o nagrodę główną.
Antoni : Nagroda jest tylko jedna, a par osiem. 
Katarzyna : Dzisiejszego wieczoru, znowu kogoś pożegnamy.
Antoni : Ale kogo nie zobaczymy dalej to zadecydują oczywiście państwo i nasi jurorzy. 
Katarzyna : A oto nasi jurorzy.

Lektor :
Edyta Herbuś
Michał Malitowski
Edyta Śliwińska
Adam Król

Antoni : Oni oczywiście decydują z państwem w pierwszej rundzie. W dogrywce to już całe 100% waszego głosu.
Katarzyna : To co zaprośmy nasze pary na nasz parkiet.
 
Podkład : "One day"
Lektor : Para numer 2 to modelka i uczestniczka "Top Model" Michalina Manios i jej partner Rafał Maserak.
Lektor : Para numer 3 to kucharka i jurorka "MasterChef" Anna Starmach i jej partner Stefano Terrazzino.
Lektor : Para numer 5 to aktorka Marzena Kipiel-Sztuka i jej partner Krzysztof Hulboj.
Lektor : Para numer 6 to piosenkarka i aktorka Maryla Rodowicz i jej partner Jan Kliment.
Lektor : Para numer 7 to aktor Jakub Tolak i jego partnerka Blanka Winiarska.
Lektor : Para numer 8 to aktorka Marieta Żukowska i jej partner Robert Rowiński.
Lektor : Para numer 9 to aktor i piosenkarz Krzysztof Respondek i jego partnerka Anna Głogowska.
Lektor : Para numer 10 to aktorka Ilona Ostrowska i jej partner Łukasz Czarnecki.

Katarzyna : Jeszcze nie dawno był cały skład, a już zostało nam ich osiem.
Antoni : To prawda, ale dziś znowu kogoś pożegnamy.
Katarzyna : A dziś na pierwszy ogień pójdzie Krzysztof Respondek i Anna Głogowska.


Krzysztof : Jive z tych tańców, których mieliśmy jest zdecydowanie najcięższy. Bardzo ciężko jest nadążać za rytmem.
Anna : Krzysio bardzo często gubi rytm i myli kroki. Obawiam się że jurorom i widzom ten taniec się nie spodoba i odpadniemy.

Jive zatańczy para numer 9 Krzysztof Respondek i Anna Głogowska.

Antoni : Krzysztof i Anna! Wielkie brawa! Krzysiu, czy jive jest ciężki i wyczerpujący?
Krzysztof : Oj tak. Ten taniec jest strasznie ciężki i bardzo szybko jest się nim zmęczyć. Ja dziś będę się cieszyć nawet z piątki jak dostane :).
Antoni : Edyta Herbuś.
Edyta H : Witam państwa. Jeżeli chodzi o jive to bardzo pozytywna energia. Bardzo fajnie to wyglądało, lecz to nie był jive na wysokim poziomie. Widziałam w tym wiele błędów w krokach i gubiłeś czasami rytm.
Antoni : Michał.
Michał : Zgodzę się tu z Edytą. to był chyba wasz najgorszy taniec. Jak zgubiłeś rytm, tak potem była tragedia. Oj obawiałem się tych dzisiejszych jive.
Antoni : Zobaczmy pierwsze punkty w trzecim odcinku.

Edyta H : 6
Michał : 4
Edyta Ś : 6
Adam : 5
Suma : 21 punktów.

Antoni : 21 punktów. Jest to nie za wiele, ale liczymy na głosy od widzów. Ja zachęcam do głosowania, a wam dziękuję. A teraz aktorka która bardzo chciała nauczyć się tanga. Wiecie kto to taki? to Ilona Ostrowska ze swoim partnerem Łukaszem Czarneckim. 


Ilona : W tym tygodniu mamy tango. Bardzo cieszę się, że dostaliśmy ten taniec, ponieważ jestem go bardzo ciekawa i chciałabym go się nauczyć.
Łukasz : Ilona w tym tangu jest genialna. Czuje, że to będzie nasz najlepszy taniec z tych trzech.

Tango zatańczy para numer 10 Ilona Ostrowska i Łukasz Czarnecki.
"El Tango del Dosiente" Grzegorz Sieradzki
Katarzyna : Ilona i Łukasz! Wielkie brawa! Co za taniec! Ilono jak czułeś się jak go tańczyłaś?
Ilona : Czułam się świetnie. Myślałam tylko aby go dobrze wykonać i mam nadzieję, że dobrze go wykonałam.
Katarzyna : A czy dobrze to powiedzą nasi eksperci. Więc może Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Ten taniec był rewelacyjny. Nic ując nic dodać :).
Katarzyna : Może Adam powie nam coś więcej.
Adam : Zgadzam się z Edytą. Ten taniec był bezbłędny. Super mi się was oglądało. Ten taniec mnie bardzo zaskoczył.
Katarzyna : Myślę, że można spodziewać się dużych punktów.

Edyta H : 9.
Michał : 9
Edyta Ś : 10
Adam : 10
Suma : 38 punktów.

Katarzyna : 38 punktów. Bardzo dużą sumę uzyskaliście za te tango. Gratuluje wam i dziękuję. A was widzowie zapraszam do głosowania na tą parę, a teraz wystąpi para która tydzień temu ledwo co ocalała od odpadki. A jest to Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
Anna : Tydzień temu mój taniec był nie za dobry i w jakimś sensie zrozumiałam, że powinnam być w dogrywce. Kiedy dostałam się do tej dogrywki to bardzo się bałam, że odpadniemy. Ale dzięki państwa decyzji, zostaliśmy w programie i nadal możemy trenować.
Stefano : Ta dogrywka nas bardzo zabolała, ale też w jakimś sensie nas wzmocniła. Teraz bardzo chcemy pokazać taniec na najwyższym poziomie.

Jive zatańczy para numer 3 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
"Let's Twist Again" Chubby Checker

Antoni : Anna i Stefano! Wielkie Brawa! Aniu czy dziś myślicie o dogrywce?
Anna : Dziś nie :) Dziś chcemy przejść już bez dogrywki :).
Antoni : A występ skomentuję, może Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Ja bardzo dobrze wiem, że chcieliście się zaprezentować dziś jak najlepiej. Ale niestety, będę musiała popsuć te marzenia. Aniu w połowie tańca zgubiłaś rytm. Byłaś także sztywna.
Antoni : Edyta zawsze miła jurorka, a teraz ostra. Może druga Edyta będzie lepsza. Edyta Herbuś.
Edyta H : Aniu jak zauważyłem to ty nadal się boisz występować przed sceną. Nie pozwól aby trema Cię zjadła. Tak może taniec był by dobry, a tak było nie za dobrze.
Antoni : Zobaczmy punkty.

Edyta H : 7
Michał : 5
Edyta Ś : 6
Adam : 6
Suma : 24 punktów.

Antoni : 24 punkty. Jesteście jak na razie na środku. Jedna para jest od was lepsza, ale druga jest gorsza. Ja wam oczywiście dziękuję i zapraszam do głosowania. A teraz wystąpi piosenkarka, która nagrała wiele piosenek i sprzedała wiele płyt. Piosenkarka nagrała tak wiele utworów, że aż nie da się policzyć. Wiecie kto teraz wystąpi? Maryla Rodowicz i Robert Rowiński.


Maryla : W drugim odcinku poszło mi słabo, a nawet bardzo słabo i dlatego postanowiłam, robić sobie krótsze przerwy oraz z Jankiem przedłużyliśmy nasze treningi.
Jan : Mi i Maryli taniec wychodzi bardzo słabo, dlatego postanowiliśmy nie poddawać się i trenować. 

Tango zatańczy para numer 6 Maryla Rodowicz i Jan Kliment.
"Libertango" Ástor Piazzolla

Katarzyna : Maryla i Jan! Wielkie brawa! Marylo mam do ciebie pytanie. O ile przedłużyliście treningi?
Maryla : Zazwyczaj treningi u nas trwały trzy, cztery godziny. Teraz postanowiliśmy przedłużyć o jakieś 40 minut.
Katarzyna : Mam nadzieję, że dobrze że trenujecie. To kto skomentuje? Może Michał.
Michał : Te tango, które wykonaliście to był was najlepszy taniec jaki do tej pory zaprezentowaliście. Były parę błędów, ale jak na was to jest to mistrzostwo. Oczywiście rama zła, ale kroki wszystkie bardzo dobre. 
Katarzyna : Edyta Herbuś.
Edyta H : Oj to był bardzo dobry taniec :). Kroki wykonane do perfekcji. Jedynie ta rama zła co Michał mówił. Popracujcie nad ramą. Gdyby rama była dobrze to nawet i 10 by padła.
Katarzyna : Punkty wasze mnie bardzo ciekawią. To zobaczmy je.

Edyta H : 9
Michał : 7
Edyta Ś : 9
Adam : 8
Punkty : 33 punktów.

Maryla : O matko! Dziękuję :).
Katarzyna : 33 punkty. No wynik bardzo ładny. Oczywiście nie jesteście najlepsi, ale sporo punktów uzyskaliście.  Ja wam dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania. A teraz czas na parę, która tydzień temu okazała się najlepsza. A jest to Marieta Żukowska i Robert Rowiński.


Marieta : Wygranie drugiego odcinka, wydawało mi się nie realne, a tu proszę. Zdobyłam najwięcej punktów u jurorów i byłam czwarta w głosach :). Bardzo dziękuję wam, za ten doping, który dajecie mi go w głosach. To dzięki wam, chce mi się tańczyć.
Robert : Wygranie odcinka to bardzo fajne uczucie i liczymy, że będzie więcej takich odcinków :).

Jive zatańczy para numer 8 Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
"So Long" ABBA

Antoni : Marieta i Robert! Wielkie Brawa! Marieto czy dziś także zamierzacie zwyciężyć?
Marieta : Ależ oczywiście. Będziemy próbować, ale czy to się uda? To zależy od jurorów i widzów.
Antoni : A co na to Adam?
Adam : Gratuluje wam zwycięstwa w drugim odcinku. Wracając do trzeciego to ogólnie było dobrze. rytm był w porządku, energia także dobra i ciekawa. Jedynie negatywnie to było nierówno stawiane kroki i kiki.
Antoni : Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Taniec mi się bardzo podobał. Ja przyznam, że błędów nie widziałam.
Antoni : W takim razie zobaczmy punkty.

 Edyta H : 8
Michał : 8
Edyta Ś : 10
Adam : 8
 Suma : 34 punkty

Antoni : 34 punkty. Ja sądzę, że nie jest zle. Dziękuję wam i zapraszam do głosowania. A my zaprośmy Michalina Manios i Rafał Maserak na nasz parkiet.


Michalina : W drugim odcinku zaszliśmy bardzo wysoko, co mnie zaskoczyło. Teraz chcemy także zaskoczyć widzów i pokazać, że jesteśmy najlepsi.
Rafał : Mam nadzieję, że państwo pomogą nam zwyciężyć trzeci odcinek.

Tango zatańczy para numer 2 Michalina Manios i Rafał Maserak
"Part-Time Lover" Stevie Wonder

Katarzyna : Michalina i Rafał! Wielkie brawa! Michalino czy tango jest łatwym tańcem?
Michalina : Oj nie. Tango to bardzo trudny taniec, ale krok po kroku i go opanowałam.
Katarzyna : Zobaczmy co na to nasi jurorzy. Może Adam.
Adam : Michalino, Rafale ten taniec był świetny. Kroki doskonałe. Charakter tego tanga był niesamowity. Już od początku tańca zapowiadało się gorąca i taki wysoki poziom utrzymaliście przez cały taniec.
Katarzyna : O! :) Mchał.
Michał : Tak, ten taniec był na bardzo wysokim poziomie. Jedynie była mała wpadka w technice. 
Katarzyna : To poproszę naszych jurorów o punkty.

Edyta H : 9
Michał : 9
Edyta Ś : 10
Adam : 10
Suma : 38 punktów.


Katarzyna : 38 punktów. Bardzo dużo dostaliście. Myślę, że jest to sukces. Ja oczywiście wam dziękuję i zachęcam widzów do głosowania. A teraz czas na jive w wykonaniu Jakuba Tolaka i Blanki Winiarskiej.


Jakub : Tydzień temu poszło nam dobrze, lecz chyba nie za bardzo przypadliśmy do gustu widzom. 
Blanka : W tym tygodniu mamy jive, która jest nawet ciężka dla Jakuba. Ale myślę, że w odcinku będzie ją już tańczyć z przyjemnością.

Jive zatańczy para numer 7 Jakub Tolak i Blanka Winiarska.
"Hippy Hippy Shake" Chan Romero

Antoni : Jakub i Blanka! Wielkie Brawa! Jakub czy dziś Ci się tańczyło tą jive z przyjemnością?
Jakub : Nie za bardzo. W każdej chwili myślałem, aby nie popełnić błędu.
Antoni : Blanko, wczoraj obchodziłaś urodziny. Z tej okazji od naszej produkcji otrzymujesz kwiaty.
Blanka : Dziękuję :).
Antoni : Blanko Wszystkiego Najlepszego. A przed chwilą komentowali panowie, to teraz czas na Panię. Edyta Herbuś.
Edyta H : Jakubie widziałem w tańcu jak byleś skupiony. Bardzo fajnie jest to widzieć, że Ci zależy na tańcu, ale też było mi trochę jakoś za sztywno. I były małe pomyłki w krokach.
Antoni : Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Jive jest ciężkim tańcem, ale są cięższe od jive. Więc proszę się przyzwyczajać. Jeżeli chodzi o wasz taniec to uważam, ze to było dziś najlepsze jive w naszym programie. Najbardziej mnie zaskoczyło i najbardziej mi się podobało.
Antoni : To zobaczmy te punkty.

Edyta H : 8
Michał : 8
Edyta Ś : 9
Adam : 8
Suma : 33 punkty.

Antoni : 33 punkty. Myślę, że nie jest zle. Nie jesteście wysoko dzisiaj, ale też nie zajmujecie ostatnie miejsca. Ja wam dziękuje, a widzów zachęcam i proszę o głosy. A na parkiecie teraz pojawi się ostatnia para. A jest to Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.


Marzena : W drugim odcinku dziękuję widzom za głosy na mnie. Te pierwsze miejsce w głosach w pierwszym i drugim odcinku daje mi wielkie wsparcie i dzięki wam chce mi się tańczyć.
Krzysztof : Te głosy dają nam wielką siłę i wiarę. Dzięki wam, wiemy dla kogo tańczymy.

Tango zatańczy para numer 5 Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj
"Et Si Tu N'Existais Pas" Toto Cutugno

Katarzyna : Marzena i Krzysztof! Wielkie Brawa! Marzenko, jak Ci się tańczyło te dzisiejsze tango?
Marzena : Tańczyło mi się świetnie. Ja już chyba nawet na konferencji mówiłam, że najbardziej czekam na te tango. No i przyszło. Teraz moim celem jest zatańczyć paso doble.
Katarzyna : A ostatnią parę skomentuje Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Marzenko, twoje ruchy w tangu były powalające. Świetnie zatańczyliście te tango. Bardzo mi się podobało.
Katarzyna : Michał.
Michał : Taniec odbył się bez jakiś tam wpadek, ale były błędy w krokach. Ogólnie to fajnie się na was patrzyło. A pomysł na tango był genialny. Dzięki temu pomysłowi, dam jeden punkt więcej.
Katarzyna : Nie będę was już niecierpliwić, więc zobaczmy te punkty.

Edyta H : 9
Michał : 8
Edyta Ś : 9
Adam : 8
Suma : 34 punkty.


Katarzyna : 34 punkty. Bardzo dużo uzyskaliście. Gratuluje wam i dziękuję. A widzów zapraszam i zachęcam do głosowania. A my zobaczmy ranking jurorów.


Antoni : Na pierwszym miejscu znajdują się dwie pary, a są to Ilona i Łukasz oraz Michalina i Rafał. Obie pary mają 38 punktów. Na trzecim miejscu mamy także dwie pary, a jest to Marieta i Robert oraz Marzena i Krzysztof z ilością 34 punktów. Najwięcej głosów by się przydało Krzysztofowi i Annie, którzy są obecnie na ostatnim miejscu. Jeżeli nie wiecie jeszcze na kogo głosować to może skrót występów wam pomoże.

[SKRÓT WYSTĘPÓW]

Katarzyna : Wszystkie występy właśnie za nami. Państwo macie jeszcze 5 minut aby głosować na swoich faworytów. My zmykamy na moment, a po przerwie ogłosimy wyniki i powiemy kogo zobaczymy w dogrywce. Nie odchodzcię państwo za daleko.

==========
Reklama
==========

Antoni : Witamy po przerwie. Wyniki zostały podliczone. My mamy już kopertę z wynikiem. A na ten wynik czekają : Ilona i Łukasz, Krzysztof i Anna, Marieta i Robert, Jakub i Blanka, Maryla i Jan, Marzena i Krzysztof, Anna i Stefano oraz  Michalina i Rafa.
Katarzyna : Zwycięzcami drugiego odcinka zostają . . . Marzena i Krzysztof!!!
Antoni : Na wysokim drugim miejscu jest . . . Michalina i Rafał!!
Katarzyna : Brązowy medal otrzymuje dziś . . . Ilona i Łukasz!
Antoni : Blisko podium byli . . . Maryla i Jan.
Katarzyna : W czwartym odcinku zobaczymy także . . . Mariete i Roberta.
Antoni : Zostały już trzy pary. Jedna z tych par będzie bezpieczna, a kolejne dwie pary zmierzą się w dogrwycę.
Katarzyna : A bezpieczną parą zostaje . . .  Jakub i Blanka.
Antoni : Krzysztof i Anna oraz Anna i Stefano. To nasze zagrożone pary. Gdyby nie było dogrywki to w tej chwili odpadła by Anna ze Stefanem, ale na szczęście dostali jeszcze jedną szanse. Anno co powiesz?
Anna : Myśleliśmy dziś ze Stefanem, aby nie być w tej dogrywce, ale jak widać dogrywka nas lubi. Ja bardzo bym prosiła moich wszystkich fanów o głosy na mnie. 
Katarzyna : Krzysztof co ty powiesz?


Krzysztof : Dziś się spodziewałem jakoś smutnego zakończenia, no i tak się zdarzyło. Ja bardzo was proszę o głosy, ponieważ taniec bardzo mi się spodobał i chciałbym jeszcze potańczyć.

Dalsza część dogrywki już jutro.


Antoni : Linie właśnie zostają otwarte. A jako pierwszy zaprezentuje się nam Anna Starmach i Stefano Terrazzino.


Jive zatańczy para numer 3 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
"Let's Twist Again" Chubby Checker

Katarzyna : Anna i Stefano! Wielkie Brawa! Jeżeli chcą państwo, aby nadal zostali w programie to głosujcie. Została już tylko minuta. A teraz czas na drugą parę zagrożoną, a jest to Krzysztof Respondek i Anna Głogowska.


Jive zatańczy para numer 9 Krzysztof Respondek i Anna Głogowska.
 
 
Katarzyna : Krzysztof i Anna! Wielkie Brawa! Właśnie zakończyliśmy głosowanie. Więc w takim razie poprośmy o wirtualna mapę Polski.
Antoni : To zaczynamy od pierwszego regionu a jest to województwo Zachodnio-Pomorskie i Pomorskie. Ten region jest za . . . Anną i Stefanem!
Katarzyna : Region to województwo Warmińsko-Mazurskie i Podlasie. Głosował on na . . . Anne i Stefana!
Antoni : Trzeci region, a w jego skład wchodzą takie województwa jak Lubuskie, Wielkopolskie oraz Kujawsko-Pomorskie. Ten region więcej głosów oddał na . . . Annę i Stefana!
Katarzyna : Teraz czas na czwarty region, a jest tam województwo Mazowieckie i Lubelskie. Te województwo woli dalej oglądać . . . Annę i Stefana! 
Antoni : Anna i Stefano oni już przechodzą dalej, ale z ciekawością zobaczmy kolejne dwa regiony za kim były. A piaty region to takie województwa jak Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie. I oni byli za . . . Anną i Stefanem.
Katarzyna : A ostatni region mieści takie województwa jak Małopolskie, Świętokrzyskie i Podkarpackie. Oni byli za . . . Anną i Stefanem!
Antoni : 6:0 dla Anny i Stefana. Anna, Stefani gratulacje wam. Przechodzicie dalej. A my zaprośmy tu bliżej do nas Krzysztofa i Annę!
 
 
Katarzyna : Krzysztofie, Ania jest nam wielki zal, że odpadacie, ale takie są zasady tego programu. Krzysztof, co powiesz na zakończenie?
Krzysztof : Sam nie wiem co mam powiedzieć. Jest mi teraz wielki zal do samego siebie. Gdybym nie zepsuł tego tańca, na pewno byśmy przeszli. Ale co już było to się nie odwróci. Ja mogę tylko złożyć podziękowanie mojej żonie i córkom, które były za mną. Dziękuję jurorom, przyjaciołom. Dziękuję także za zaprojektowanie świetnych kostiumów. Widzom za głosy dziękuję, no i Ani. Dzięki niej poznałem trzy gatunki tańca.
Antoni : Ania, a co ty powiesz?
Anna : Krzysiu, bardzo piękne dziękowania. Ja uważam, że taki był akurat los. Ja dziękuję mojemu mężowi, przyjaciołom, jurorom, prowadzącym za wsparcie. Dziękuję za zaproszenie do tego programu. Dziękuję za głosy i dziękuję tobie Krzysiu.
Antoni : Krzysztof, Anna bardzo wam dziękujemy, ze byliście z nami przez ten wieczór. Mam nadzieję, że odpoczniecie w Barcelonie. A my dziś już kończymy. Już za tydzień kolejny występ, nasze gwiazdy zatańczą paso doble oraz foxtrot.. Więc na dziś to wszystko do zobaczenie.
Katarzyna : Papa!
 
Wyniki :
 

9 komentarzy:

  1. Co to był za odcinek! Wiele emocji. Pojawiają się w końcu dziesiątki, może za tydzień już któraś z par zdobędzie aż cztery dziesiątki? Zobaczymy. W każdym bądź razie moim faworytom poszło bardzo dobrze, jedna na niskiej pozycji i niestety jest zagrożona do odpadnięcia. Jest też jedna na podium i dwoje poza. Trochę nudne, że Maryla i Marzena najwięcej głosów mają, ale ogólnie było ich mało, więc się nie dziwię. Czekam na dogrywkę. [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy odcinek. Wiele się zdarzyło. Większość uczestników dziś naprawdę dobrze zatańczyło. Z utworów znam może 2, 3 utwory, więc nie wypowiem się, gdyż innych nie znam. Moi faworyci niestety dziś nie za wysoko. Tak patrzę na głosowanie i jestem w szoku, bo pierwsze miejsca to chyba wybrała osoba, która lubi starsze pokolenie i moim zdaniem nie powinni oni tam być. Dogrywka zaskoczeniem jest według mnie... nie mam pojęcia na kogo oddać mam swój głos. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry odcinek, było w nim wiele emocji. Widac różnicę między poprzednim odcinku, teraz padło bardzo dużo dobrych ocen, 10 też padły. Niektóre pary zrobiły ogromne postępy, jak np. Maryla i Janek. Moim faworytom poszło dzisiaj w porządku, żaden z nich nie jest zagrożony. Cieszę się, że nadeszły zmiany. Sa pokolorowane imiona, punkty inaczej przedstawione. Teraz wygląda o wiele lepiej. W dogrywce nie wiem na kogo mam zagłosowac, bo obje pary są mi obojetne :) [The Voice 4] PS. I postaram się więcej głosowac, bo było marnie z głosami tym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, widzę zmiany z kolorystyką, które wyszły na lepiej, zdecydowanie lepiej :) Piosenki wybrałeś świetne, najbardziej mi się podobała ta do tanga Michaliny. W ogóle moim faworytom poszło dobrze, zostali ocenieni wysoko. Jeśli chodzi o głosy to tylko jedna faworytka ma ich mało, ale przeszła dalej. Cieszę się że Marzena i Michalina są na podium :) Dobrze że Ania i Stefano oraz Krzysiek i Ania są w dogrywce. Właściwie to obie są mi obojętne, ale zagłosowałam na jedną. Czekam na dogrywkę :) [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że pozostała Ania.. Tym razem to trzeba się porządnie zabrać za głosowanie :) [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale przewaga.. Obie pary były mi obojętne, ale dobrze że Ania i Stefano przeszli dalej :) Czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednoznaczny wynik. Cieszę się, że to oni właśnie przeszli dalej, chociaż Krzysia i Anie też lubiłem :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej zgody co do wyników chyba jeszcze nie było. Dobrze, że odpadł Krzysztof, bo go mniej lubiłem od Ani. [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny odcinek. Sorry, że komentarz teraz, ale myslałem, że dodałem. Wspaniała muzyka i emocje. Punkty zasłużone. Szkoda trochę Krzyska, ale był dzisiaj najsłabszy. Moi faworyci wysoko, czekam na świąteczny odcinek :)

    OdpowiedzUsuń