poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wywiad z Anną i Stafanem! (Nr. 1)

 FILMIK
(Tango argentyńskie Anny Starmach i Stefana Terrazzina z odc. 8)


Agnieszka Jastrzębska : Dzień dobry w naszym red room-ie. Jest to pierwszy odcinek naszych wywiadów. W dzisiejszym odcinku porozmawiamy z Anną i Stefanem, a w drugim odcinku z Marietą i Robertem. Na kanapie już jest Ania i Stefano. Witam was. Aniu jak samopoczucie po półfinałowym odcinku?
Anna : Samopoczucie mam dobre, a raczej świetne :) Cieszę, się że jestem w finale.
Agnieszka : Aniu jaka była twoja reakcja kiedy przeczytali was, że przechodzicie z pierwszym miejscem do finału?
Anna : Na początku nie mogłam w to uwierzyć, ale po pięciu minutach zrozumiałam, że jestem finalistką :) To było bardzo fajne uczucie. 
Agnieszka : A jak ty zareagowałeś Stefano?
Stefano : Ja tak samo jak Ania. Także byłem w szoku :) Po tyle dogrywkach i nadal w programie :)
Agnieszka : Aniu a czy nie żałujesz, że jesteś w tym programie?
Anna : Nie :) Program bardzo mi się podoba i dziękuję producentowi za zaproszenie. Na początku nie byłam przekonana do tego pomysłu. Ja jestem związana z kuchnią, jedzeniem, a nie tańcem i dla tego na początku nie chciałam.
Agnieszka : Aniu w półfinale mówiłaś, że na finał masz przygotowaną niespodziankę :) Co to takiego będzie?
Anna : Nie chcę całkiem zdradzać pomysłu, ale powiem tylko że to będzie coś na ciepło i coś słodkiego :) Trzeba jakoś mile pożegnać program.
Agnieszka : Jak się dowiedziałam to tą niespodziankę będą mogli skosztować nasi uczestnicy i cała ekipa, ale tez i publiczność.
Anna : Tak :) Publiczność również będzie mogła coś przekąsić, za nie wielką sumę. Pieniądze zebrane pójdą na cel charetatywny.
Agnieszka : Cel charytatywny :) Bardzo miło z twojej strony i strony producenta :) Stefano, jak idą przygotowania na finał?
Stefano : Przygotowania idą dobrze :) Obaj pracujemy i dajemy z siebie wszystko :)
Agnieszka : A jak tam praca nad freestylem ?
Stefano : Praca nad freestylem idzie bardzo dobrze, ale nie chcemy o tym gadać :)
Agnieszka : Taka tajemnica :) A jakiego jurora słuchacie najbardziej jego rad?
Stefano : Każdego. Każdy juror daje wskazówki i każdego jurora chcemy powalić na kolana :)
Agnieszka : Aniu masz już jakieś plany związane z tańcem na koniec programu?
Anna :  Nie. Chce nadal zostać przy kuchni. Powiedzmy, że taniec to była jednorazowa przygoda z tańcem. 
Agnieszka : Czyli nie masz żadnych planów. A ty Stefano? Masz jakieś plany po programie?
Stefano : Plany jakieś mam :) Obecnie zbliżają się wakacje :) A w wakacje należy odpoczywać :) Zamierzam wyjechać na parę dni do rodziny, a potem przyjechać znów do Polski i zacząć treningi do turniejów.
Agnieszka : A wracając do finału. Wiecie co zatańczycie ?
Anna : Jak się dowiedzieliśmy od producenta to pierwszy taniec ma być to taniec najsłabszy, czyli najsłabiej zatańczony przez nas. To będzie taka poprawka na lepsze punkty :) Drugi taniec to taniec najlepszy nas, trzeci taniec to freestyle, a czwarty to wspólny występ z Marietą i Robertem.
Agnieszka : A jak się wam z nimi pracuje? Czujecie rywalizacje?
Stefano : Z Marietą i Robertem trening zaczynamy w środę. A co do drugiego pytania to nie czujemy rywalizacji, ponieważ chcemy się pobawić, a nie rywalizować. Rywalizacja schodzi na drugi plan :) Na pierwszym jest taniec :) Bardzo zależy nam, aby taniec był doskonały.
Agnieszka : I ostatnie pytanie. Czy boicie się finału?
Anna : Chyba nie :) Nie ma nic strasznego w finale :) To normalny odcinek, tylko rywalizują już dwie pary. Jedynie czego się boimy to chyba tych tańców. Zależy nam, aby te cztery tańce były świetne, bo chcemy miło pożegnać ten program.
Agnieszka : To ja za was trzymam kciuki. Życzę wam wygranej w programie i miłego finału :) Dziękuje wam!
Anna : Dziękuje!
Stefano : Dziękuje!
Agnieszka : Na dziś to już wszystko! Zapraszam was na drugi odcinek wywiadów i zapraszam was na wielki finał "Dancing With The Stars". To pa :)


 FILMIK
(Samba Anny Starmach i Stefana Terrazzina z odc. 8)

2 komentarze:

  1. Super wywiad, ale bardziej kibicuje Mariecie i Robertowi i to na wywiad z nimi czekam najbardziej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad. Kibicuje Ani i Stefano :) Nie mogę się doczekać finału. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń