sobota, 1 czerwca 2013

8 ODCINEK : PÓŁFINAŁ

Lektor : Ćwierćfinał już za nami, a na parkiecie zostały tylko trzy pary. Tydzień temu swoje ostatnie tańce zatańczyła Ilona Ostrowska i Łukasz Czarnecki. Kto tym razem odpadnie o krok od finału? Już dziś poznamy dwóch finalistów!

"You Change Me" Anita Lipnicka 

Katarzyna : Dobry wieczór!
Antoni : Witam wszystkich serdecznie! Przed chwilą wystąpiła dla nas Anita Lipnicka z piosenką "You Change Me". 
Katarzyna : Bardzo piękny to był występ, my wracamy do dzisiejszego odcinka, a jest to półfinał. 
Antoni : Jak sama nazwa mówi dziś mamy półfinał, a za tydzień finał :)
Katarzyna : O tym kto zmierzy się w finale zadecydują państwo oraz nasi jurorzy.
Antoni : A oto nasi znawcy.

Lektor :
Edyta Herbuś

Michał Malitowski

Edyta Śliwińska

Adam Król

Katarzyna : To znamy już jurorów, teraz powitajmy naszych półfinalistów!

Podkład : "The Final Countdown"
Lektor : Para numer 3 to kucharka i jurorka "MasterChef" Anna Starmach i jej partner Stefano Terrazzino.
Lektor : Para numer 5 to aktorka Marzena Kipiel-Sztuka i jej partner Krzysztof Hulboj.
Lektor : Para numer 8 to aktorka Marieta Żukowska i jej partner Robert Rowiński.

Antoni : Dla tych trzech par należy się wielki medal i wielkie brawa!
Katarzyna : Zobaczmy teraz, kto by zdobył brązowy medal.


Antoni : Jak na razie prowadzi Marieta z Robertem 43%, drugie miejsce ma Anna i Stefano 32%, a na końcu jest Marzena i Krzysztof, którzy są wielkim zaskoczeniem.
Katarzyna : To jest podgląda wyników na stan obecny, więc wszystko może się jeszcze zmienić. A na naszym parkiecie zobaczymy Anne Starmach i Stefano Terrazzino.


Anna : Właśnie rozpoczęliśmy treningi do odcinka półfinałowego, a ja nadal zastanawiam się co ja tutaj robię. Tańczę nie za najlepiej, byłam cztery razy w dogrywce. Widać, że to dzięki wam tu jestem:)
Stefano : W ćwierćfinale poszło nam świetnie, w półfinale także liczymy na taki wynik.

Sambę zatańczy para numer 8 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
Muzyka : "Lady" Modjo

Antoni : Anna i Stefano! Wielkie Brawa! Anno, podobno masz przygotowaną niespodziankę na finał. Czy to prawda?
Anna : Tak, to prawda. Oczywiście w finale wszyscy wystąpią, a ja jako kucharka przygotuje świetną potrawę :)
Antoni : Już nie możemy się doczekać. A co wypowie się Adam na temat tej samby?
Adam :  Mi się taniec nawet podobał, ale miałaś w niektórych fragmentach problem z rytmiką. Samba jest szybkim tańcem i tu jest ważny rytm. Ty ten rytm średnio zachowałaś.
Antoni : Edyta Herbuś może nam coś powie.
Edyta H : Ja zauważyłam złe kroki w pewnym momentach i odczułam mało energii w tej sambie. Samba powinna tryskać energią i emocjami, a tu mi trochę zabrakło. Może z tego powodu, że to już półfinał czy co :)  Co do kroków to niektóre były niepoprawne.
Antoni : Jurorzy mimo półfinału nadal srodzy. Zobaczmy punkty.

Edyta H : 8
Michał : 8
Edyta Ś : 9
Adam : 9
 Razem : 34 punkty.

Antoni : 34 punkty. Zapowiadało się gorzej. Myślę, że nie jest zle. Ja wam oczywiście już dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania na tą parę.  A teraz czas na Halinę Kiepską, o przepraszam <śmiech> Marzenę Kipiel-Sztukę i Krzysztofa Hulboja :)


Marzena : Półfinał już jest, a ja nadal czuje się jakby to był początek. Bardzo szybko zleciały te tygodnie, a co najlepsze to nie mogę uwierzyć że walczę o finał. Przecież ja jestem już dość stara na takie zabawy, a widzowie nadal na mnie głosują.
Krzysztof : Bardzo dziękujemy widzom za wsparcie. To dzięki waszym głosom tu jesteśmy i to dla was tańczymy. Jest to dla nasz szok, że ciągle wygrywamy w rankingu widzów.

Tango argentyńskie zatańczy para numer 5 Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.
Muzyka : "Libertango" Ástor Piazzolla
Katarzyna : Marzena i Krzysztof! Wielkie Brawa! Marzeno, w wywiadzie z naszymi reporterami mówiłaś, że dostałaś propozycje do wystąpienia w teatrze muzyczno-tanecznym. To prawda?
Marzena : Tak :) Szef tego teatru miał dla mnie role do zagrania, gdzie bym tańczyła, ale nie zgodziłam się na tą propozycję.
Katarzyna : Marzeno dlaczego? Przecież ty świetnie tańczysz :) Prawda Michale ?
Michał : No to zaczynasz robić karierę w tańcu <śmiech>  A co do tego, że dobrze tańczysz to ja się zgadzam. W dzisiejszym tangu byłaś nie do opisania. Ten taniec był na bardzo, ale to bardzo wysokim poziomie. Dodam, że dodaliście temu tańcu niezwykłego klimatu. Dziękuję wam, za ten taniec i życzę powodzenia w drodzę do finału.
Katarzyna : Edyta Śliwińska teraz może nam się wypowie?
Edyta Ś : Co tu komentować? Zostali najlepsi i tu już nie ma żadnych błędów. Jak dla mnie jesteście już finalistami :).  A tango mnie powaliło na kolana.
Katarzyna : Świetnie wam poszło, w takim razie jurorzy może zaserwują nam punkty.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Katarzyna : 40 punktów! Nie ma co się dziwić, że zdobyliście tyle punktów, no bo przecież byliście świetni! Ja wam dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania na Marzenę i Krzysztofa. A my zaprośmy ostatnią parę na parkiet, która zakończy pierwszą rundę taneczną, a jest to Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
Marieta : To już półfinał, a ja nie mogę uwierzyć, że za tydzień finał. Bardzo nie lubię kończyć czegoś i nie chce kończyć przygody z tańcem. Chyba po programie zapiszę się na kursy tańca :)
Robert : Zostały już trzy pary i każdy z tych trzech par będzie mocny. My mamy zamiar otworzyć się i pokazać nasz taniec w jak najlepszy sposób.

Cha-Cha zatańczy para numer 8 Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
Muzyka :  "I Need to Know" Marc Anthony

Antoni : Marieta i Robert! Wielkie Brawa! Marieto jak się dowiedziałem masz już pomysł z Robertem na freestyle. Co to będzie?
Marieta : Tak mamy już pomysł :) Nie chcemy gadać bo nie wiemy czy wejdziemy do finału i nie chcemy zapeszać. 
Antoni : Co na temat tego tańca powie Michał?
Michał : A ja wypowiem się pozytywnie. Wszystko grało ze sobą świetnie, a wasze ruchy były genialne.
Antoni : Edyta Herbuś.
Edyta H : Ja zgadzam się z Michałem, ale chce zaznaczyć dla widzów, że co jak co ale ta para musi znaleść się w finale. Oni są świetni.
Antoni : Świetni? To mało powiedziane! Zobaczmy punkty.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Antoni : 40 punktów! Kolejna czterdziestka dziś. To oznacza wysoki poziom. Ja wam dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania. A my zobaczmy ranking sędziów po pierwszej rundzie.


Katarzyna : Na dwóch pierwszym miejscach w tej chwili jest Marzena i Krzysztof oraz Marieta i Robert z suma 40 punktów. Trzecie miejsce u jurorów zajmuje Anna i Stefano, którzy tracą do prowadzących sześć punktów. Państwo głosujcie, a my zobaczmy skrót występów pierwszej rundy.

== Skrót występów ==

Antoni : Głosów co każdy występ przebywa, my zobaczmy jaki jest obecny stan waszych głosów.


Antoni : Na prowadzeniu z 39% jest Marzena i Krzysztof. Drugie miejsce ma Anna i Stefano z 35%, a ostatnie miejsce w tej chwili ma Marieta i Robert. To są wyniki odpowiednie na stan obecny. Wszystko może się jeszcze zmienić. Teraz czas na krótką przerwę, aby zrobić sobie herbatę, kanapkę czy pójść do łazienki. Za chwilę wracamy!

== Reklama ==

Katarzyna : Jesteśmy już po przerwie. Są pewnie państwo ciekawi czy sytuacja w głosach się zmieniła. A więc spójrzmy na tabelę widzów jeszcze raz.


Katarzyna : Wyniki się zmieniły i to sporo. Teraz na prowadzeniu jest Marieta z Robertem 38%, drugą pozycje zajmuje Marzena i Krzysztof 34%, a trzecie miejsce ma Anna i Stefano 28%. Te wyniki się co chwile zmieniają. Więc zachęcam do głosowania. A my rozpoczynamy drugą rundę. A tą rundę rozpocznie Anna Starmach i Stefano Terrazzino.


Tango argentyńskie zatańczy para numer 3 Anna Starmach i Stefano Terrazzino.
Muzyka : "Tango De Los Asesinos" John Powell

Antoni : Anna i Stefano! Wielkie Brawa! Stefano, czy Anna poprawiła się w tańcu jeżeli patrzeć na pierwszy odcinek i obecny.  
Stefano : Tak, Ania bardzo się poprawiła. Patrzeć na wszystkie pary to Ania chyba jest największym objawieniem poprawy. To widać chyba nawet po tańcu i po jej pracy.
Antoni : Edyto, czy Ci się ten taniec podobał?
Edyta Ś : Jak ty mi możesz takie pytania zadawać? Gdybym powiedziała nie to chyba by mnie skrytykowali, że ja się na tańcu nie znam :) Jak dla mnie to był pokaz tańca na skalę finału. Brawo! A co do tych popraw to ja się zgadzam, że Stefanem. Co odcinek prezentujesz nam się co raz to lepiej. Widać, że masz teraz sporo wiedzy o tańcu.
Antoni : Edyta nam się troszkę wygadała, dlatego Adam masz nie dużo czasu aby skomentować, ten występ.
Adam : Ja zajmę tylko chwilkę. Jak dla mnie to był wasz najlepszy taniec. To wszystko.
Antoni : Piękne pochwały dla was ze strony naszych jurorów. Teraz zobaczmy punktacje.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Antoni : 40 punktów! Wielkie Brawa! Mamy bardzo wysoki poziom w tym odcinku. Ja wam gratuluje kompletu dziesiątek i zachęcam do głosowania. Was zapraszam do pokoju gwiazd, a na naszym parkiecie Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.


Jive zatańczy para numer 5 Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.
Muzyka : "Do you love me (The contours)"

Katarzyna : Marzena i Krzysztof! Wielkie Brawa! Krzysztof, czy porównując pierwszy odcinek, a dzisiejszy odcinek Marzena nabrała więcej umiejętności tanecznych.
Krzysztof : Tak. Marzena się poprawiła i to bardzo. Najwięcej można zauważyć podczas treningów. Marzena na początku nie wierzyła w siebie. Ciągle mówiła, że odpadnie na początku i nie dbała o to aby taniec był poprawy. Teraz Marzena uwierzyła w swoje możliwości i jest genialną partnerką.
Marzena : Dziękuję Krzysztofie. Jak miło się słucha, jak ktoś mówi miło o tobie.
Katarzyna : Ciekawe czy jurorzy sprawią przyjemność. Michał.
Michał : Ja chciałbym sprawić wam przyjemność, ale nie wiem czy się ucieszycie z mojej opinii. Ogólnie to poczułem tą jive, ale były małe pomyłki w krokach i na końcu Marzena wypadła z rytmu. Plus tego tańca jest taki, że było czuć energię w waszym tańcu. Jeżeli chodzi o finał to nie wiem czy był to taniec na miano finału.
Katarzyna : Ale nam się jurorzy rozgadali w tej rundzie. Adam.
Adam : Jest odcinek przed finałem dlatego każdy chce dać wskazówkę dla widzów :) Co do jive to najbardziej zabolało mnie wybicie z rytmu. Uważam, że jak na półfinał to za lekka przesada. Rozumiem, ze to była mała pomyłka na chwilę i ze w finale tego nie będzie.
Katarzyna : Oni się na pewno poprawią, a my zobaczmy punkty.

Edyta H : 7
Michał : 6
Edyta Ś : A co tam 10
Adam : 8
 Razem : 31 punkty.

Katarzyna : 31 punktów. Każdy chciał i liczył na czterdziestkę. Tu nie ma, ale nie ma co się martwić. Widzowie, na pewno was uratują jak to zawsze. Ja wam oczywiście dziękuję i zachęcam do głosowania na parę z numerem 5. A na naszym parkiecie ostatnia para, a jest to Marieta Żukowska i Robert Rowiński.


Tango argentyńskie zatańczy para numer 8 Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
Muzyka : "El Choclo" Ángel Villoldo

Antoni : Marieta i Robert! Wielkie Brawa! Robercie czy Marieta nabrała umiejętności jeżeli mamy patrzeć początki i dzisiejszy wasz występ.
Robert : Marieta bardzo się rozwinęła. Już na początku szło jej nie zle, ale dziś to prawdziwa tancerka.
Antoni : A co powie Edyta Herbuś na temat tego tanga?
Edyta H : Nie wiem czy mam tak jak inni sie rozwinąć czy nie <śmiech> Zobaczymy jak to wyjdzie. Marieto, Robercie wasz taniec był przepiękny, a klimat i zapach był nieziemski. Jak dla mnie jesteście numerem jeden.
Antoni : Marieto, Robercie macie fankę :) Czy druga Edyta też chce dołączyć do fan clubu tej pary?
Edyta Ś : A ja już nie należę <śmiech> Myślałam, że już dawno jestem :). Jeżeli mam ocenić wasz taniec to był to kolejny świetny taniec, który pozostanie mi długo w pamięci.  Nie ukrywam, że nie chciałabym, abyście wygrali. Ja będę oczywiście wszystko robiła abyście wygrali, bo wam się należy. Jeżeli nie wygracie to oczywiście nie będę smutna, bo są oprócz was dwie świetne pary.
Antoni : Ależ się rozgadali. Chyba w tych szklankach jest coś innego niż zwykła woda <śmiech> Zobaczmy punkty.

Edyta H : 10
Michał : 10
Edyta Ś : 10
Adam : 10
 Razem : 40 punkty.

Antoni : Druga czterdziestka dla was! Bardzo piękny wynik. Ja wam oczywiście już dziękuję, a widzów zachęcam do głosowania. A my zobaczmy ranking jurorów po dwóch seriach.


Katarzyna : Na pierwszym miejscu u jurorów jest Marieta i Robert z 80 punktami. Drugie miejsce zajmuje Anna i Stefano 74 punkty, a trzecie miejsce Marzena i Krzysztof 71 punkty. To jest ranking jurorów, a my zobaczmy widzów.


Antoni : Pierwsze miejsce z 40% zajmuje Marieta i Robert. Drugie miejsce i 36% ma Anna i Stefano, a na trzecim miejscu pozostaje nam Marzena i Krzysztof z 24%. Tak wygląda sytuacja na stan obecny. Do końca głosowania pozostało 6 minut. Możliwe, że państwo przegapili jakiś występ, ale to nie szkodzi. Mamy dla was skrót występów.

== Skrót występów ==

Katarzyna : Do końca głosowania zostały ponad 4 minuty. Wszystko, może się jeszcze zmienić. My zaraz ogłosimy wyniki, ale za nim to nastąpi to przerwa.

== Reklama ==

Antoni : Witamy po przerwie. Wyniki zostały podliczone. My mamy już kopertę z wynikiem. A na ten wynik czekają : Marieta i Robert, Marzena i Krzysztof oraz Anna i Stefano.
Katarzyna : Dla wielu z nas może być to wynik bardzo zaskakujący. Dla jednych trochę mniej. Ogłaszamy wam, że pierwszym finalistą polskiej edycji Dancing With The Stars zostaje . . . Anna i Stefano!!!
Antoni : Anno, Stefano bardzo wam gratulujemy! Teraz możecie przygotowywać się do finału. A my w dogrywce witamy Mariete i Roberta oraz Marznę i Krzysztofa. Gdyby teraz był ostateczny werdykt to drugimi finalistami zostali by Marieta i Robert. Marieto co powiesz?


Marieta : No nie ukrywam, ale trochę jestem zaskoczona. Daliśmy dziś z siebie wszystko. Mamy nadzieję, że widzowie to docenią i zagłosują na nas.
Katarzyna : Marzeno, Krzysztofie dziś nie byliście pierwsi w głosowaniu i chyba dla tego dogrywka. Marzeno co powiesz?


Marzena : Nie jestem w szoku, bo się tego spodziewałam :) Co jak co, ale zaszłam bardzo daleko. Nie mam co ukrywać, ale bardzo chciałabym być w finale, ale też w finale powinna być Marieta. Marieta dziś pokazała klasę więc to ona powinna przejść. Więc zachęcam widzów do głosowania na nas i na Marietę.

Dalszy ciąg dogrywki już jutro ( 2 czerwca 2013r. )

Głosowanie :


Antoni : Linie właśnie zostają otwarte. A jako pierwszy zaprezentuje się nam Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj, którzy zatańczą dla nas tango argentyńskie.


Tango argentyńskie zatańczy para numer 5 Marzena Kipiel-Sztuka i Krzysztof Hulboj.
Muzyka : "Libertango" Ástor Piazzolla
 
Katarzyna : Marzena i Krzysztof! Wielkie Brawa! Kolejna para która nam się za reprezętuje to Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
 
 
Tango argentyńskie zatańczy para numer 8 Marieta Żukowska i Robert Rowiński.
Muzyka : "El Choclo" Ángel Villoldo 
 
Antoni : Marieta i Robert! Wielkie Brawa! Co za dogrywka! Obie pary dały z siebie wszystko, ale tylko jedna wejdzie do finału.
Katarzyna : Anno z kim chciałabyś wystąpić w finale?
Anna : Oj sama nie wiem :) Obie pary były świetne w dogrywce i obom parom kibicuje!
Antoni : Nic się nie dziwie, czemu Ania nie może wybrać. Mamy tu świetne pary i obie zasługują na finał.
Katarzyna : Ciekawostką dla widzów jest taka, że według naszych bukmacherów obie panie miały być w finale.
Antoni : Nie przedłużajmy już! Obie pary są teraz w wielkim stresie, więc poprośmy planszę z mapą Polski.
Katarzyna : Zaczynamy od góry, czyli od województw Zachodnio-Pomorskiego i Pomorskiego. Te województwa w finale chcą zobaczyć . . . Marietę i Roberta!
Antoni : Wielkie jeziora czyli województwo Warmińsko-Mazurskie i Podlasie, jest za . . . Marietą i Robertem!
Katarzyna : Województwo Lubuskie, Wielkopolskie oraz Kujawsko-Pomorskie woli . . . Marzenę i Krzysztofa!
Antoni : Województwo Mazowieckie i Lubelskie więcej głosów oddali na . . . Marzenę i Krzysztofa!
Katarzyna : Mamy 2:2. Wyniki są bardzo wyrównane. Zobaczmy jak wyglądało głosowanie u województwa Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie. Te województwa bardziej kibicują . . . Mariecie i Robertowi!
Antoni : I mamy ostatnie głosy od województwa Małopolskie, Świętokrzyskie i Podkarpackie. Te województwa chcą dalej patrzeć na . . . Marietę i Roberta!
Katarzyna : Marieta i Robert! To drudzy finaliści! Gratulujemy wam!
Antoni : Marzena i Krzysztof odpadają i nie powalczą w finale, ale zajmują wysokie trzecie miejsce. Więc dla nich wielkie brawa! Marzeno, co powiesz na zakończenie?
 
 
Marzena : Dziś czas przyszedł na nas. Ja nie jestem smutna, a wprost przeciwnie, czuje się jakbym wygrała. Trzecie miejsce to miejsce bardzo wysokie i nie jedna para by chciała. Teraz przejdę do podziękowań. Dziękuję całej ekipie za przygotowania, jurorom za mocne i piękne słowa, prowadzącym którzy nas nie raz wspierali, moim znajomym i rodzinie, Krzysztofowi za te piękne lekcję i widzom za te głosy. Nie wiem co bym zrobiła bez tych głosów. To dzięki nim tak daleko zaszłam. A odpadke biorę na siebie :) To przez ten mój nie udany jive odpadliśmy. A co do finału to powalczą tam dwie świetne pary, którym bardzo kibicuje! Dziewczyny gratulacje i miłego finału! Należy wam się ten finał!
Katarzyna : Krzysztof co ty powiesz na zakończenie?
Krzysztof : Szkoda jest mi troszkę, że to koniec. Bardzo chciałem wystąpić z Marzeną we freestylu, ale jest podium :) Mam nadzieję, że Marzena wykorzysta tą wiedzę o tańcu i dziękuję jej za współpracę. Dziękuję także znajomym, ekipie i widzom za te głosy. 
Marzena : Ja jeszcze na chwilę. Chcę bardzo podziękować producentowi za zaproszenie. Krzysztofie, twój program wyszedł bardzo dobry i będę go miło wspominała. To wszystko :).
Antoni : Marzena i Krzysztof to nasi półfinaliści! W nagrodę od producenta dostajecie dwa medale brązowe od naszych sponsorów. 
Katarzyna : Już za tydzień wielki finał, a w nim o wygraną pierwszej edycji powalczy Marieta Żukowska i Robert Rowiński oraz Anna Strmach i Stefano Terrazzino.
Antoni : Oprócz tego! W programie zobaczymy wszystkie pary pierwszej edycji.
Katarzyna : Na dziś to wszystko! Koniec tych wielkich emocji na dziś. Zapraszam na wielki finał za tydzień! A dziś wam mówię Papa.
Antoni : Żegnajcie!
 
Wyniki Głosowania :
 

9 komentarzy:

  1. Ja nie mogę! Półfinał jak marzenie! Czego chcieć więcej? Świetny gość specjalny na początku, uwielbiam Anitę Lipnicką. Później się zaczęły tańce. Na błędy nie wolno sobie pozwalać i to jeszcze na tym etapie. Marieta pokazała niesamowitą klasę w tańcu, a jednak nie wystarczyło to, by przejść do wielkiego finału. Ania Starmach - też się o nią bałem, bo kilka odcinków stawała w dogrywce, a teraz ma największe szanse na finał. Marzena - przez wiele odcinków zwyciężała, wygrywała, a teraz? Duże zaskoczenie, sądziłem, że to ona przejdzie dalej bez zagrożenia. Myślę, że trzecie miejsce dla niej będzie naprawdę zasłużone. Czekam z niecierpliwością na dogrywkę! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły półfinał i na poziomie na całe szczęście. Spodziewałem się, że półfinalistki zaskoczą i tak się stało. Ania poradziła sobie dobrze, lecz mogło być lepiej w 1 rundzie. Marieta bezbłędnie i to dlatego na nią zagłosuję, żeby przeszła do finału, bo jest moją faworytką zaraz po Ani. Marzena zawiodła w 2 rundzie, kiedy jive jej nie poszedł. Moja decyzja będzie łatwa i niewątpliwe oddam głos na Mariete, czekam na drugą część i na finał. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu to się porobiło, no ale aż nie mogę tego nie zrobić z radość YES,YES,YES. Głosowałam na Anie i jednocześnie na Mariete. No cóż liczę, że to ona wygra dogrywkę i będziemy mieli niesamowity finał. Półfinał jednak i tak należał do Mariety. Była bezbłędna, ale tak mała różnica to na pewno. Nadrobi ją w finale, jak tam się oczywiście znajdzie :) [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOŻE. Odcinek pełen emocji i naprawdę bardzo zaskakujący. Wszystkie panie poradziły sobie bardzo dobrze - zwłaszcza Marieta i to ona powinna przejść do finału na pierwszym miejscu, więc dziwie się dlaczego jest w dogrywce. Piosenki bardzo fajna, tak samo jak gość specjalny. Teraz czas na Marzenę( wolałbym, aby odpadła Anna, ale już przeszła dalej ). Dziękuję za te emocje i czekam na dogrywkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że przeszła Marieta, bo to na nią zagłosowałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypuszczałem, że tak się stanie, cóż. Nie mam już żadnego faworyta, obojętne mi kto wygra [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie. Mam dwie faworytki w finale, ale chyba wole Anię jednak, bo Stefano :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  8. YEEEEEEEEEEAAA!!! I taki finał to wymarzony finał! Marieta i Ania - tak sobie wymarzyłem finał na początku, choć to wtedy było nierealne, stało się realne. Ja śnie! :D [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki fantastyczne, cieszę się że Marieta przeszła dalej bo jest moją największą faworytką. Na Marzenę już był czas, choć wolałabym ją w finale niż Anię.. No cóż, czekam na finał! :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń