niedziela, 30 grudnia 2012

Oto Jurorzy I edycji Dancing With The Stars !

Przez parę dni fani programu byli bardzo ciekawi kto zostanie jurorem. Producent postawił na profesjonalne jury i tym samym w programie zobaczymy tancerkę , aktorkę . . . Edytę Herbuś


Edyta : Zaproszenie do tego programu było bardzo kuszące , ponieważ bardzo interesuję się tańcem i sama tańczę i fajnie będzie popatrzeć i ocenić innych.

Drugie miejsce w lozy jurorów zajmie tancerz oraz juror "Got to Dance" . . . Michał Malitowski


Michał : W programie w którym zadebiutowałem mogłem spotkać się z różnymi gatunkami tańca co bardzo mnie ciekawiło. Obecnie w tym programie będzie taniec towarzyski z czego więcej wiem niż tam o jakimś hip-hopie czy jeszcze o jakimś.

Kolejna jurorka to modelka i tancerka , brała udział w amerykańskiej wersji  Dancing with the Stars . . . Edyta Śliwińska


Edyta : W amerykańskiej wersji tego programu to ja tańczyłam i byłam oceniana. Tym razem dostałam zadaniem, że to ja będę oceniała. Uważam, że ta rola dla mnie dobrze wypadnie bo dobrze znam się na tańcu. Jestem bardzo ciekawa jak mi to wszystko wyjdzie i jaką będę jurorką.

I ostatni juror to tancerz i choreograf . . . Adam Król


Adam : Taka propozycja zdarza się raz na jakiś czas, więc trzeba taką ofertę wykorzystać. A co do mnie to nie wiem jak se poradzę jako juror , bo zazwyczaj to albo tańczę , albo układam taniec , a tu juror tańca.

Jak wam się podobają jurorzy? Kogo z nich najbardziej lubicie? Jak waszym zdaniem będą oceniać? Czy dobrze, że będą w naszym show? Kolejne informacje już wkrótce. 

4 komentarze:

  1. Nie no lepszego składu nie mogło być. Bardzo fajni jurorzy, myślę, że będą super oceniąc. Najlepiej z nich lubię Michała Malitowskiego. pozdrawiam :) Super się program zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jury świetne i bardzo profesjonalne, a najbardziej lubię Adama Króla. :) [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre jury. Najbardziej lubię Michała i Edytę Śliwińską. [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jury dobrze dobrane. Najbardziej sie cieszę, że będzie Edyta Śliwińska :) Właściwie to z tego składu to tylko nie lubię Michała [The Voice]

    OdpowiedzUsuń