czwartek, 27 grudnia 2012

Katarzyna Glinka i Antoni Pawlicki prowadzącymi!

Prowadzącą Dancing With The Start zostanie aktorka z "Barwach szczęścia" , finalistka Taniec z Gwiazdami i półfinalistka Gwiazdy tańczą na lodzie , a jest to . . . Katarzyna Glinka !


Katarzyna : Nigdy jeszcze nie prowadziłam żadnego programu i bardzo byłam ciekawa jak pójdzie mi w tej roli. Jako uczestnik byłam już parę razy w różnych show i jak pamiętam daleko zawsze dochodziłam , a tym razem to ja będę zachęcała widzów do głosowania na danego uczestnika.


Obok Kasi zobaczymy aktora . . . Antoniego Pawlickiego !


Antoni : To pierwsza moja taka propozycja. Nigdy jeszcze nie prowadziłem jakiegoś programu i na początku moje uczucia były mieszane , ale pózniej byłem za.

Jak myślicie czy ta dwójka sprawdzi się jako prowadzący? Cieszycie, się że będą prowadzić nasze show? Kolejne informacje już wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna para prowadzących, cieszę się szczególnie z Kasi ;) Na pewno sobie poradzą. [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni prowadzący, Antoniego lubię, Kasię bardzo lubię :) [Kings Of Dancefloor 2]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prowadząy :0 na pewno się sprawdzą w swojej roli [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór z prowadzącymi to strzał w dziesiątkę !! :D [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiści prowadzący, świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń