sobota, 29 grudnia 2012

Kolejni uczestnicy ujawnieni !

Producent niedawno potwierdził prowadzących program Dancing With The Stars, a teraz szukanie uczestników, jurorów i ekipy. Już wiemy że w programie wystąpi aktor znany z takich seriali jak "Lekarze", "Czas honoru", 'Hotel 52". Wystąpił również w takim programie pt "Jak Oni Śpiewają" gdzie zdobył piąte miejsce, a jest to . . . Jakub Tolak.


Jakub : Kiedy zadzwonił do mnie telefon, od razu się zgodziłem i postanowiłem jeszcze przed treningami sam potrenować. Bardzo cieszę się że zadzwoniono do mnie, bo nigdy jeszcze nie tańczyłem. Bardzo dziękuję za zaproszenie producentowi.

W naszym programie także zobaczymy modelkę . . . Weronikę Grycan


Weronika : Bardzo cieszę się za zaproszenie do tego programu, ponieważ bardzo lubię tańczyć i sama chodzę na kurs tańca. Teraz będę mogła swoim tańcem podzielić się widzom i będę oceniana przez ekspertów, więc dlatego podjęłam tą propozycje.

A wy co sądzicie o nich? Będą waszymi faworytami? Jak myślicie kto dalej dojdzie Jakub czy Weronika? Kolejne informacje już wkrótce.

4 komentarze:

  1. Jakub i Weronika nie będą moimi faworytami. Jakby była Marta, a nie Weronika to co innego :D [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba jeszcze przejdzie, ale Grycanka? Toż to PORAŻKA !! Najwyżej widzę ją w tytule "Prima Baleron" :P Pozdrawiam i czekam na kolejne info. [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ! Nie będą moimi faworytami.. Ciekawe jak się Weronika sprawdzi DWTS :D Czekam na kolejny gwiazdy, jest coraz ciekawiej. Zapowiada się fajne show, ale na razie mam 1/4 faworytów :D Pozdrawiam [sing for you]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm z tej dwójki to moją faworytką będzie weronika ciekawe z kim zatańczy ale naprawdę ciekawy wybór :) [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń