środa, 26 grudnia 2012

Z ringu na parkiet . . . Mamed Kalidov !

Podaliśmy wam już dwie gwiazdy teraz podamy wam kolejnego potwierdzonego uczestnika , a będzie to zawodnik MMA Mamed Kalidov , który już nie długo wystąpi na naszym parkiecie.

 

Mamed : Na początek nie byłem za bardzo zainteresowany tym zaproszeniem. Obecnie mam wiele treningów , gdzie niektóre są poza Polską. Mam też rodzinę , z która chce dużo czasu spędzać. Moja żona natomiast bardzo doradzała mi występ w tym programie. Mój trener również był za , więc postanowiłem zatańczyć.

Czy Mamed Kalidov będzie waszym faworytem ? Jak myślicie z kim zatańczy ? Kolejne informacje już niedługo.

4 komentarze:

  1. Nie będzie moim faworytem, ale fajnie że wystapi. Myśle ze zatańczy z Magdą Soszyńską Michno

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie będzie moim faworytem, a zapewne zatańczy z Magdą albo z Izą. [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie moim faworytem. Ja też myślę, że zatańczy z Magdą [The Voice 3]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, więc nie będzie moim faworytem. Obstawiam że zatańczy z Izą Janachowską :) [Kings-Of-Dancefloor2]

    OdpowiedzUsuń