czwartek, 24 stycznia 2013

KONFERENCJA

Lektor : Przed państwem na naszej scenie tango zatańczy :
Paulina Biernat i Stefano Terrazzino

Lektor : Przed państwem konferencje poprowadzi :
Katarzyna Glinka i Antoni Pawlicki

Katarzyna : Dobry wieczór państwu.
Antoni : Witamy was na konferencji pierwszej edycji programu Dancing With The Stars !
Katarzyna : Jest mi nie zmiernie miło poprowadzić ten program wraz z Antonim.
Antoni : Kasiu nie tylko tobie, bo i mi. Bardzo dziękujemy producentowi i zapraszamy na naszą konferencje.

Lektor : Przed państwem producent "Dancing With The Stars" :
Krzysztof Kulikowski

Krzysztof : Witam wszystkich zgromadzonych tu na konferencji. Bardzo cieszę się, że program Dancing With The Stars ruszy. Mam nadzieję, ze państwo jaki i gwiazdy tego programu, będą dobrze się bawić co tydzień. Ja już dziękuję za przemowę. Oddaje głos prowadzącym.
Katarzyna : My również dziękujemy producentowi za tak krótką i miłą wypowiedz. Producent teraz uda się za kulisy gdzie czekają na niego wywiady i zdjęcia. Po wywiadach producent będzie mógł na chacie odpowiadać na wasze pytania, które pózniej zostaną opublikowane na stronie. A my państwu teraz powiemy zasady naszego programu.
Antoni : Co tydzień w naszym show będą brali udział uczestnicy, którzy zaprezentują się swoim tańcem, a następnie nasze profesjonalne jury oceni występ i para uda się za kulisy. Po występie widzowie przejdą do głosowania na swoich uczestników za pomocą sondy zamieszczonej na stronie. W klasyfikacji będą łączone punkty jurorów wraz z punktami widzów. Dwie najsłabsze pary przejdą do dogrywki gdzie jeszcze raz się zaprezentują i odbędzie się głosowanie regionów Polskich. Para która dostanie najmniej głosów w Polsce, odpada i tym samym kończy swoją przygodę w naszym show. Odpadająca para dostaje słodki kuferek, bukiet kwiatów oraz wycieczkę pięciodniową do Barcelony, aby odpocząć po wysiłku. Zwycięzcy programu otrzymują statuetkę "Para the Best", wycieczkę tygodniową do Barcelony, samochód Alfa Romeo Mi.To x 2 oraz miesięczna szkoła tańca dla tancerza w Stanach Zjednoczonych

Katarzyna : Przedstawmy naszych jurorów, którzy wypowiedzą się na temat programu i udadzą się  za kulisy.
Antoni : W takim razie zaprośmy tancerza i jurora "Got to Dance" Michała Malitowskiego.
Michał : Witam!
Antoni : Michale co Cię skłoniło aby być jurorem w tym programie?
Michał : Kocham taniec i uwielbiam go oglądać w wykonaniu innych. A ten program zaimponował mi swoja formułą.
Katarzyna : Michale dziękujemy Ci, za wypowiedz. Zapraszam Cię za kulisy. Czekają na ciebie dziennikarze. A my zaprośmy do nas tancerkę i aktorkę Edytę Herbuś.
Edyta : Dobry wieczór!
Katarzyna : Edyto jakim będziesz jurorem w naszym programie ?
Edyta H : To jest bardzo trudne pytanie. Będą jurorką na pewno sprawiedliwą i będę oceniała tak jaki taniec będzie. Liczę w tym programie na wysoki poziom i doskonałe tańce.
Antoni : Edyto dziękujemy Ci. Michał jest jeszcze przy ściance wywiadów. Ciebie również zapraszamy do reporterów. A my zaprośmy na nasz parkiet tancerkę i uczestniczkę amerykańskiej wersji naszego show, a jest to Edyta Śliwińska.
Edyta Ś : Witam!
Antoni : Edyto dlaczego wybrałaś nasz program, a nie jakiś inny np. amerykański jakiś?
Edyta Ś : Kocham Polskę! Kocham taniec! I dlatego jestem w tym programie. Mam nadzieję że takze pokocham ten program, bo zapowiada się na prawdziwy hit.
Katarzyna: Edytko dziękujemy Ci. Spotkamy się jeszcze potem i pogadamy. Ja cię na razie zapraszam za kulisy, gdzie dziennikarze czekają na ciebie. A my zaprośmy już ostatniego jurora naszego show, a jest to tancerz i choreograf Adam Król.
Adam : Witam wszystkich!
Katarzyna : Adamie ty już tańczyłeś, układałeś chereografie taneczne, a teraz juror. Jak się z tym  czujesz?
Adam : To prawda, że już byłem w wielu rolach. I ta rola jest mi nowa oraz bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że dobrze poradzę sobie jako juror.
Antoni : Adamie dziękujemy Ci za ten komentarz. Zapraszam Cię za kulisy. A my Kasiu chyba poznajmy uczestników. Co ty na to?
Katarzyna : Ja również jestem za tym. Więc oddaje głos lektorowi.


Lektor : Para numer jeden to zawodnik MMA Mamed Kalidov i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno.


Katarzyna : Witam was! Mamed nowa przygoda w twoim życiu. Jak się czujesz i czy odnajdujesz sie w tańcu?
Mamed : Witam. Czuję się dobrze i bardzo się cieszę, że mogę wystąpić w tym programie. A czy się odnajduje? Jasne, że tak komu ty te pytanie zadajesz <śmiech> A tak na prawdę to sam nie wiem. Niektóre figury dobrze mi wchodzą, a niektóre nie. Jest to czas treningów, a potem myślę że będę tańczyć jak prima ballerina <śmiech>
Antoni : Magdo jak idą próby ? I jak sobie radzi Mamed?
Magdalena : Próby idą dobrze. Mamed jest zabawnym i śmiesznym partnerem. Często daje jakiś żart i jest chętny do tańca.  A czy sobie radzi? To myślę, że tak. Mój partner opanowuje podstawy. Na początku myślałam, że będzie ciężko, ale bardzo się myliłam.
Katarzyna : Memed, Magdo dziękuję wam za rozmowę. Zapraszam was za kulisy czekają tam na was reporterzy, dziennikarze i wspólne zdjęcie. A my poznajmy kolejną parę.

Lektor : Para numer dwa to modelka Michalina Maniosi jej partner Rafał Maserak.



Katarzyna : Rafale wiem, że przeżyłeś wielki szok. Bo na początku twoją partnerką miała być Weronika Grycan, ale z kontuzji musiała się wycofać z programu. Jak się czułeś wtedy kiedy wiedziałeś że nie wystąpisz z Weroniką ?
Rafał : Na początku się przestraszyłem bo bardzo zależało mi na wystąpieniu w tym programie, ale kiedy dowiedziałem się ze wystąpię z Michaliną to moje emocje opadły i mogliśmy się przygotowywać. 
Antoni : Michalino mieliście mniej czasu się przygotować niż reszta. Jak wyglądają wasze przygotowania?
Michalina : To prawda mieliśmy mniej czasu. Całe te przygotowania były przygotowane na szybkiego. Mam nadzieję, że to nie wyjdzie na niekorzyść w pierwszym odcinku, gdzie zaprezentujemy swój premierowy taniec.
Katarzyna : Wracając do ciebie Rafał. Jak ci się trenuje z Michaliną? 
Rafał : Trenuje mi się z nią świetnie, nawet chyba trochę lepiej niż z Weroniką. Boję się tylko, ze Michalina coś zapomni w pierwszym odcinku lub pomyli. 
Antoni : Ja wam życzę dobrych punktów u jurorów i sporo głosów u widzów. A teraz wam dziękuję za rozmowę i zapraszam was jak poprzednią parę za kulisy. A my poznajmy trzecią parę.

Lektor : Para numer trzy to kucharka i jurorka "Masterchef" Anna Starmach i jej partner Stefano Terrazzino.



Antoni : Aniu nie dawno pojawiłaś się w Masterchefie. Teraz będziesz tańczyła. Jak idą przygotowania i jak partner?
Anna : Stefano jest bardzo fajnym i zabawnym partnerem. A co do przygotowań to mam nadzieję, że idą dobrze i po mojej myśli.
Katarzyna : Stefano, czy Ania jest dobra partnerką do tańca i czy próbowałeś na próbie jej potraw?
Stefano : Partnerką jest wspaniałą i świetnie tańczy. Rusza się jak zawodowa tancerka i myślę, że sobie poradzi w tym programie. A co do jej potraw to jadłem. Najbardziej smakowała mi sałatka z rybą i różnymi warzywami. Była ostra i bardzo przypominała mi potrawę włoską. Ja w tym programie Anię nauczę tańczyć, a Ania mnie może gotować i może będzie mnie karmić :). 
Katarzyna : Jesteśmy bardzo ciekawi tej sałatki, mam nadzieję, że Ania nam ją kiedyś przygotuje. Was zapraszam za kulisy, gdzie czekają na was wywiady. A my poznajmy czwartych bohaterów.

Lektor : Para numer cztery to prezenter stacji Eska TV. Krystian "Kris" Kojderi jego partnerka Anna Kacpera.


Katarzyna : Kris tak będę do ciebie mówić. Wiem, że lubisz muzykę i lubisz imprezować. Mam nadzieję, że chodzisz na imprezy i tańczysz. A spytam się ciebie czemu bierzesz udział w tym programie i jakich tańców oczekujesz w naszym programie?
Krystian : Jasne, że chodzę na imprezy i tańczę. Oczywiście tańczę tańce własne czyli takie dyskotekówki. Teraz będę mógł poznać taniec towarzyski z pomocą Ani. A biorę udział bo lubię się ruszać, lubię muzykę i chce poznać inny taniec. A w programie czekam na tańce energiczne, bo sam jestem energiczny.
Antoni : Aniu czy Krystiana jest ciężko nauczyć tańczyć i czy ma tremę?
Anna : Krystian radzi sobie bardzo dobrze. Nie mam z nim jakiś problemów. Czasami się trochę leniwi, ale to są naprawdę szczególne dni. A co do tej tremy to sama nie wiem. Na treningach nie widać tam jakieś tremy, ale jeśli będzie to zobaczymy w pierwszym odcinku i popracujemy nad tym.
Antoni : Krystianie, Aniu wam już dziękuję. Zapraszam do zdjęć. A my poznajmy kolejną parę.

Lektor : Para numer pięć to aktorka Marzena Kipiel-Sztuka i jej partner Krzysztof Hulbój.



Antoni : Marzeno pięknie wyglądasz. Wiem, że już od dawna marzyłaś o tańcu. Czy masz może jakieś plany, aby wygrać ten program?
Marzena : Tak już dawno miałam plany, aby zapisać się na kurs tańca, ale nie miała zbytnio czasu. Co do tych planów, to nie mam żadnych. Dla mnie nie liczy się wynik w tym programie tylko taniec. Chce się dobrze bawić, a czy wygram czy nie, to już druga sprawa.
Katarzyna : Krzyśku, jak myślisz w jakich tańcach będziecie lepsi? W tańcach standardowych czy w latynoamerykańskich?
Krzysztof : To jest pytanie trudne i nie na obecną chwile. Uważam, że dowiemy się tego podczas tego programu. Jak wiemy w tańcach standardowych, trzeba zachować figury i inne rzeczy, a w latynoamerykańskich trzeba wyłożyć całą energie i te tańce są bardziej energiczne. Ja mam nadzieję, ze i w tych i w tych se dobrze poradzimy.
Katarzyna : Ja wam dziękuję za ten krótki wywiadzik z nami. Zapraszam was za kulisy. A my poznajmy kolejna odważną parę, która zatańczy dla nas już w pierwszym odcinku.

Lektor : Para numer sześć to piosenkarka Maryla Rodowicz i jej partner Jan Kliment.



Katarzyna : Marylo jak wiem, mówiłaś za kulisami mi, że bardzo obawiasz się swoich tańców i że masz myśl o zrezygnowaniu.
Maryla : Tak strasznie się boje moich tańców, bo nie chce aby pózniej ludzie wytykali mnie palcami i się ze mnie śmiali. Tak jak już powiedziałaś, miałam plany zrezygnować. Ale mój partner Janek pomógł mi trochę przezwyciężyć ten lęk i postanowiłam, że zaufam mu i zatańczę .
Antoni : Janku co opowiesz nam o swojej partnerce?
Jan : Maryla jest bardzo fajną partnerką, lecz często jest leniwa i szybko się męczy. Mogę też tylko powiedzieć, że bardzo różni się od moich byłych partnerek w innych show. Myślę, że jeszcze trochę popracujemy i wszystko wyjdzie.
Antoni : Mam nadzieję, że Marylo pokonałaś swój strach i dasz rade wystąpić w pierwszym odcinku. Ja wam dziękuję i zapraszam za kulisy. A my zobaczmy kto następny przyjdzie do nas i porozmawia.

Lektor : Para numer siedem to aktor Jakub Tolak i jego partnerka Blanka Winiarska.


Antoni : Jakubie, Blanko witam was. Kuba wiem że w pierwszym odcinku zatańczycie cha-cha-cha i moje pytanie brzmi jak się odnajdujesz w tym tańcu?
Jakub : Cha Cha jest tańcem bardzo trudnym i trzeba bardzo uważać, aby nie robić błędów.  Ja na razie mogę powiedzieć, ze po pomału opanowuje ten taniec. 
Katarzyna : Blanko na jaką ocenę jak na razie tańczy Kuba ?
Blanka : Oj pytanie mam nie łatwe. Myślę że Kuba tańczy teraz, tak na 8. Ale jeszcze chwila pracy i dziesiątak będzie :).
Katarzyna : Mamy nadzieję, że dopracujecie swój taniec na pierwszy odcinek. A my wam dziękujemy i zapraszamy za kulisy. A teraz kolejną parę zapraszamy.

Lektor : Para numer osiem to aktorka Marieta Żukowska i jej partner Robert Rowiński.



Katarzyna :  Marieta jakie wrażenia jak na razie na treningach ?
Marieta :  Na początku myślałam, że taniec będzie łatwiejszy, ale kiedy poznałam go to bardzo się myliłam. Ja ogólnie lubię się uczyć czegoś nowego. Taniec to mój kolejny etap życiowy i bardzo chciałabym go poznać.
Antoni : Robercie w Tańcu z Gwiazdami wygrałeś jedną edycje, czy tu także zamierzasz wygrać?
Robert : Wygrać program chyba każdy chce, ale to nie jest takie łatwe. Aby być zwycięzcą trzeba dobrze tańczyć i przypodobać się widzom. Ja z Marietą na pewno będziemy dążyć do wygranej, ale czy to się uda to się okaze. Jak nie wygramy to chcemy zdobyć wysoką pozycje. Głównym celem tego programu jest nauczenie się tańczyć, a nagroda jest przy okazji.
Antoni : Robercie bardzo spodobała mi się twoja wypowiedz. Szkoda, że nie możemy dłużej pogadać, ale musimy powitać nową parę. Ja wam dziękuję i zapraszam za kulisy. A my zapraszamy kolejną parę do nas.

Lektor : Para numer dziewięć to aktor Krzysztof Respondek i jego partnerka Anna Głogowska.


Antoni : Krzysiek ty już grałeś w serialach, byłeś na scenie kabaretowej, także śpiewałeś, teraz wiem, że będziesz tańczyć. A ja się ciebie zapytam jak Ci się podoba w naszym programie?
Krzysztof : Jak na razie program mi się bardzo podoba. Jest bardzo fajny klimat związany z tym programem. Są też bardzo piękne partnerki, typem jest Ania.  Fajne są także tańc. Jednym słowem super program :).
Katarzyna : Aniu ty miałaś wiele partnerów. Czy Krzysiek różni się od pozostałych i czy dobrze zaczął próby taneczne niż inni twoi partnerzy?
Anna : Jasne, że Krzysiek się różni. Każdy partner jest iny i każdy ma coś nowego do odkrycia. A co do drugiego pytania, to porównując moich byłych partnerów jak tańczyli i zaczynali przygody to Krzysiek jest nawet dobry. Jedyny jaki jest błąd to czasami tańczy sztywno.
Katarzyna : Krzysztofie, Aniu bardzo wam dziękuję. Was zapraszam do ścianki mediów, tak ją nazwaliśmy. A my poznajmy kolejną parę.

Lektor : Para numer dziesięć to aktorka Ilona Ostrowska i jej partner Łukasz Czarnecki.



Katarzyna : A oto ostatnia już para. Ilono mam do ciebie pytanie. Jak się przygotowujesz do pierwszego odcinka?
Ilona : Do pierwszego odcinka przygotowuje się spokojnie i solidnie. Codziennie teraz ćwiczę, chodzę na próby i zaczęłam obecnie mało jeść. 
Antoni : Łukasz, macie może jaki sposób aby pokonac rywali i wygrać program?
Łukasz : Tak mamy sposób. Tym sposobem jest bardzo dobre tańczenie :).
Antoni : Czekamy na wasz taniec w pierwszym odcinku. Ja wam teraz dziękuję i zapraszam za kulisy. A my poznajmy stylistykę naszego programu, a jest to . . . Małgorzata Baczyńska.
Katarzyna : Gosiu witamy Cię. My mamy do ciebie jedno pytanie, a te pytanie brzmi czy masz może jakiś już pomysł na twoje stylizacje np. do tanga czy do samby?
Małgorzata : Pomysł jakiś tam jest. Ale jak wiem to do tych tańców jeszcze sporo czasu, więc jeszcze będę miała wiele innych możliwości. A pomysł z dnia na dzień przychodzi jakiś nowy i fajne jest to, że takie stylizacje rodzą się w mojej głowie. 
Antoni : Gosiu bardzo Ci dziękujemy. Od Producenta otrzymujesz kwiaty. A my poznajmy orkiestrę, która nam teraz zagra, a jest to Orkiestra Tomka Szymusia.


"Say, say, say" Orkiestra Tomka Szymusia

Antoni : Wielkie brawa dla nich.
Katarzyna : Cudowny występ orkiestry Tomka Szymusia.
Antoni : Teraz będą nam co tydzień, takie piosenki fundować, a nasz pary do nich zatańczą. My obecnie kończymy konferencje pierwszej edycji Dancing With The Stars. Już za chwile wszystkie nasze pary, jurorzy , Gosia , Tomek, producent no i my udamy się na wspólne zdjęcie pamiątkowe, a póżniej czeka na nas mała impreza. A My jak mówiłem kończymy te nadawanie. Kolejny raz zobaczymy się w pierwszym odcinku w cha-cha i w walcu angielskim. Więc do zobaczenia!
Katarzyna : Ja za nim sie jeszcze pożegnam to powiem, że zapraszam na czata z producentem na fb. Pytania i odpowiedzi będą ukazane na naszej stronie. To pa!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękuję Michałowi za zrobienie grafiki do programu

4 komentarze:

  1. Konferencja nieco w innym stylu - ja jestem za! Szkoda, tylko, że nie możemy zobaczyć urywek, jak uczestnicy tańczą, ale przekonam się już niebawem. Faworytów całkiem sporo - szóstka. Będzie na pewno na kogo głosować. Niespodziewany zwrot akcji, że "Prima Baleron" miała kontuzję :P Haha! To by było wtedy coś w stylu mięsnego jeża ;D Czekam już na pierwszy odcinek! [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba konferencja, fajnie dobrane pary :) Mam 3 faworytów, na których będę głosować. Już się nie mogę doczekać pierwszego odcinka, czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna konferencja. Mam kilka faworytów, ale takich naprawdę mocnych to 2. Wielkie zaskoczenie, że będzie Michalina, nigdy bym się nie spodziewał :) Będę głosowac i czekam na odcinek [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekipa jest mocna, grafika bardzo fajna. Jednak prowadząca jest najlepsza ze wszystkich :) Mam kilku faworytów i oddawać będę na nich głosy. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń